חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

10 טיפים ליצירת יום ההולדת המושלם

 

כשהילד שלנו עומד לחגוג יום הולדת, לא משנה באיזה גיל מדובר, אנחנו רוצים לערוך אירוע מושלם ומושקע ככל הניתן - אירוע מהנה שמציין בצורה ייחודית את המאורע, באופן שהוא וחבריו לא ישכחו הרבה זמן

 

כשהילד שלנו עומד לחגוג יום הולדת, לא משנה באיזה גיל מדובר, אנחנו רוצים לערוך אירוע מושלם ומושקע ככל הניתן - אירוע מהנה שמציין בצורה ייחודית את המאורע, באופן שהוא וחבריו לא ישכחו הרבה זמן. 

ישנן דרכים שונות כדי לחגוג יום הולדת לילד. ישנם הורים וילדים המעדיפים לחגוג יום שמח זה בצורה אינטימית, רגועה, עם בני משפחה וחברים קרובים, ישנם הורים וילדים המעדיפים לחגוג את האירוע במסיבת כיתה סטנדרטית ויש את אלו שירצו אירוע הרבה יותר גדול ומשמעותי – כזה שידברו עליו רבות גם לאחר שיסתיים. זה בוודאי נכון אם מדובר על אירוע שמציין גיל מיוחד, למשל גיל בת או בר מצווה, וכן אם מדובר על יום הולדת שנערך בשנה עם משמעות רבה לילד. 

איפה אפשר לחגוג ימי הולדת לילד?

בהמשך המאמר אנחנו נציג טיפים שונים איך יוצרים יום הולדת מושלם, אך לפני כן נציג מספר מקומות בהם ניתן לערוך את האירוע, זאת בהנחה ואנחנו לא רוצים או יכולים לערוך אותו אצלנו בבית. 

כידוע, ניתן לערוך את יום ההולדת במקומות שונים כמו חוף הים, גינה ציבורית, באולינג, מסעדת מזון מהיר, מתחם פיינטבול ועוד.

אם תרצו ללכת על משהו מקורי באמת שישמח ויקפיץ כל ילד, קיימת אופציה לערוך זאת בפארק שעשועים, בין אם מדובר בלונה פארק, בסופרלנד או בפארק חדיש, מקורה ומרהיב הרבה יותר שנפתח לאחרונה - פארק שעשועים במעלה אדומים הנקרא מג’יק קאס, שיכול לארח אירועי יום הולדת בצורות שונות. 

בחירת המקום תלויה בשאלות כגון, באיזה גיל הילדים שיוזמנו לאירוע, כמה ילדים אמורים להיות מוזמנים, מתי האירוע אמור להיערך ומה גודל התקציב. 

איך עורכים אירוע יום הולדת בצורה נכונה?

טיפ ראשון – בהתאם לגיל, מוטב להתייעץ עם הילד ולברר איתו מה הוא רוצה. כך יהיה קל יותר לדעת מהם ההעדפות שלו ולהתאים לו בדיוק את האירוע המתאים. 

טיפ שני – הקפידו להזמין את כל חבריו וחברותיו, לא לשכוח אף אחד, רצוי להזמין את כל הכיתה ולא להשאיר אף אחד בחוץ. 

טיפ שלישי – הקפידו לשתף הורים אחרים, בשביל לקבל את ההסכמה שלהם. שלא יווצר מצב, שחלק מההורים לא ישלחו את הילד שלהם לאירוע מסיבה כזו או אחרת. 

טיפ רביעי – אל תשכחו להזמין שירות מזון, בין אם זה קייטרינג, מגשי אירוח, דוכני מזון. הכול כמובן צריך להיות מותאם לגילאים של הילדים. 

טיפ חמישי – מומלץ להזמין צלם לאירוע וזה בוודאי נכון גם לגבי תקליטן, בייחוד כאשר מדובר באירוע גדול. 

טיפ שישי – הקפידו לערוך את האירוע בהתאם לתנאי מזג האוויר השוררים באותה תקופה.

טיפ שביעי – רצוי להזמין מפעילים מסוג מסוים, שיעבירו את זמנם של הילדים בנעימים. 

טיפ שמיני – אפשר להזמין משחקי וידאו, משחקי שולחן וכדומה. 

טיפ תשיעי – הקפידו לקשט את המקום בצורה יפה ומרשימה, סביב נושא מסוים. 

טיפ עשירי – תייצרו מסגרת זמן שהילדים יוכלו להפיק ממנה את המיטב. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים