חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ניקוי חלונות מקצועי – רואים את ההבדל

 

חלונות, שקופים, יפים, ובלתי נראים, ובשקיפות שלהם רואים את הכול. קצת כמו הבריאות שלנו, רובנו ערים לה רק כאשר משהו משבש אותה, וכך גם עם החלון. ניקוי חלונות לא צריך להיות רק לאחר שהם כבר כה מטונפים עד שאי אפשר בקושי לראות

 

חלונות, שקופים, יפים, ובלתי נראים, ובשקיפות שלהם רואים את הכול. קצת כמו הבריאות שלנו, רובנו ערים לה רק כאשר משהו משבש אותה, וכך גם עם החלון. ניקוי חלונות לא צריך להיות רק לאחר שהם כבר כה מטונפים עד שאי אפשר בקושי לראות. החלונות שלכם מייצגים את המשרד או הבית שלכם, ולמרות שאתם מתרגלים למראה שלהם, הרי מי שמגיע פה ושם, או אפילו מדי יום, ישים לב אם יש משהו לא כשורה, לכלוך, עכירות, קורי עכביש ושאר כתמים והפרעות.

תחזוקה היא לא מילה גסה, ואפילו מעבר לכך – זו מילה חשובה שכדאי להכניס לז’רגון המקצועי של העסק שלכם. תחזוקה היא הדבר האמיתי, מה שיוצר את ההבדל בין הצלחה לכישלון. לקנות אוטו חדש זה קל, אבל לשמור עליו במצב טוב? זה האתגר שלכם, וכך גם עם המוניטין של העסק שלכם, והתרבות הארגונית במשרד.

איזה סוגי ניקוי חלונות יש

דבר ראשון, לפני שניכנס לסוגי הניקיונות, חשוב להבין שבשורה התחתונה, ניקוי חלונות צריך להוביל את החלון למראה הטוב ביותר שלו. אם יש סדקים, פגמים וכיו"ב, הם יבלטו לעין עוד יותר כאשר החלון נקי, אך זה לא דבר רע. אם מנקה החלונות שעובד אצלכם מקצועי באמת, הוא יזהה אזורים מסוכנים עם סדקים ובעיה באטימות או באחיזה, ויתריע על כך בפניכם, שכן מדובר בסכנה אמיתית, ולא רק פגם אסתטי.

לגבי סוגי החלונות שיש לנקות, הרי שניקוי חלונות בחברה מקצועית מכסה אתכם מכל הצדדים והזוויות:

 

  • ניקוי לחלונות במתחמי עבודה משותפים וחללי אקווריום
  • ניקוי חלונות בבתי ספר ומוסדות ציבוריים
  • ניקוי של חלונות ראווה במתחמי קניות וברחובות סואנים
  • ניקוי החלונות של משרדים בכל סדר גודל, קטנים כגדולים

 

אלו דוגמאות לניקיונות קלאסיים, עבודות שבשגרה שמנהלים משרדים רציניים דואגים שיהיו להם. חברה מקצועית ומסודרת לניקוי חלונות מחזיקה בחומרים ספציפיים שנועדו לניקוי והברקה, שימור ותחזוקה, ולא כל חומר ניקוי נועד לכך. חברה שמתמחה בתחום זה תדע לייצר לוח זמנים לעבודה זו, ותמליץ אחת לכמה זמן מומלץ לבצע ניקוי מלא, מתי כדאי לעשות ניקוי חלקי, וכיו"ב.

איך נראית עבודה מקצועית של ניקוי חלונות?

ניקוי חלונות מקצועי לוקח בחשבון שמדובר במקום עבודה (לרוב), וכי יש התנהלות שוטפת מסביב שצריך להתחשב בה, ולא להפריע לה. למרות החדירה למרחב, והעבודה האינטנסיבית בניקיון, צוותי העבודה מתודרכים היטב כיצד להימנע מהפרעה מיותרת להתנהלות המשרד השוטפת.

החברה המקצועית תדאג לנקות את החלונות מבלי להפריע לעובדים, בצורה שקטה וללא רעשים מיותרים ושימוש במכונות. ההגעה תבוצע תמיד בתיאום מראש לפי לו"ז שיתאים להתנהלות המשרד, כולל הגעה לאחר שעות העבודה, ושליחת צוותים חילופים בכל מקרה בו הצוות הקבוע אינו זמין. בנוסף, הניקיון ייעשה תמיד בחומרי ניקוי איכותיים וייעודיים, בכדי לאפשר ניקיון אפקטיבי ועמיד לאורך זמן.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים