חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

השרשראות הלוהטות לקיץ הקרוב

 

הטמפרטורות עולות והשרשראות כובשות את הצוואר. הקיץ הקרוב כולו שרשראות במגוון עיצובים, גוונים וסגנונות לשדרוג הלוק. מוזמנות לבחור את הפרטנריות שילוו אתכן בעונה החמה מבין הטרנדים החמים ולייצר גם שילובים בלתי שגרתיים!

 

הטמפרטורות עולות והשרשראות כובשות את הצוואר. הקיץ הקרוב כולו שרשראות במגוון עיצובים, גוונים וסגנונות לשדרוג הלוק. מוזמנות לבחור את הפרטנריות שילוו אתכן בעונה החמה מבין הטרנדים החמים ולייצר גם שילובים בלתי שגרתיים!

מדוע כדאי לבחור בעיצובים מכסף סטרלינג?
שרשרת כסף נחשבת לבחירה נהדרת למי שמחפשת איכות ואופנתיות. כסף סטרלינג 925 מציין את טוהר הכסף בתכשיט – 92.5% כסף טהור שבא לידי ביטוי בעמידות גבוהה לאורך זמן, כולל עמידות במים ובמראה מרשים.
שרשראות הכסף לא מפסיקות להתחדש בשלל גרסאות המתכתבות עם הבשורות המרעננות של כל תקופה בשילוב טאץ’ ייחודי בהתאם לסגנון האישי שאת מחפשת לעצמך.
בבואך לבחור שרשרת כסף חשוב שתתייחסי לאיכות התכשיט – בדקי אם באמת מדובר בכסף סטרלינג 925 וכן להתאמת השרשרת ביחס לקו הצוואר במידותיה בהתאם לתוצאה המועדפת: האם את מעוניינת בשרשרת צמודה בשיק של קולר או להפך בשרשרת ארוכה.
חשבי גם על מבנה הפנים הטבעי, כיוון ששרשראות יכולות להדגיש תווי פנים כשלרוב בעלות פנים צרות וארוכות יבחרו תליונים עגולים בעוד יתכן שבעלות פנים מעוגלות יעדיפו שרשרת ארוכות זורמת וימנעו משרשרת בסגנון קולר, שיחמיאו ויאזנו מאוד פנים בצורת לב.
אך זכרי שבעידן הפרי סטייל – הכל הולך ואת מוזמנת לבחור את התכשיט שיכבוש אותך ואת ליבך.
מוזמנת לקחת בחשבון גם את סגנון ההופעה, גוון הבגד או הסטייל ולהחליט האם את מעדיפה תכשיט שימשיך את הסגנון העיצובי של הבגד או להפך: ייצור קונטרסט מעניין על רקע הסגנון השולט.

קולקציית שרשראות כסף אופנתית לקיץ
מותג התכשיטים צופה tzufa מציג קולקציות תכשיטי כסף ביניהן שרשראות כסף לאישה בשלל דוגמאות ועיצובים מרהיבים מכסף סטרלינג.
בין הטרנדים המובילים לקיץ הקרב ובא, כפי שניתן למצוא באוספים של האתר, שלל חיבורים מיוחדים בין כדורי כסף לפנינים וכן עיצובים בדוגמאות של חוליות אשר זוכות לטוויסט מדליק בצורת ריבועים – חובבות החוליות יגלו את מבוקשן בדגמי חוליות בעוביים משתנים בהתאם להעדפה – מעודנים וקלילים לאלה שמעדיפות מראה יותר מאופק וסולידי ודומיננטיים לאלה שחשקה נפשן בעוצמה.
מראה השכבות שולט בעונה החמה ואפשר לשלב בין שרשרת בסיס אוורירית דקיקה ובין שרשראות עבות יותר כמו עיצוב בעל מקטעים אובאליים או תליונים מיניאטוריים המבצבצים לאורכה.
בנוסף זירקונים שמעניקים את הטאץ’ המבוקש לשרשרת בגוונים שונים ובעיקר השקופים, ששומרים על קלילות מבלי לוותר על נוכחות.
בענייני טקסטורה, יש עושר רב של מרקמים ומשחקים מעניינים מחלק ושטוח ועד מחוספס, גימור מבריק או מאט ועוד.

מחפשת תליון שייתן את הטון?
תליון הוא בעל אפקט מרשים במיוחד בגרסאות הארוכות שנתלות או מרחפות על גבי הבגד העליון. במקרה הזה – היצירתיות עולה על הדמיון בדמותם של מגוון אלמנטים ומוטיבים אומנותיים אשר מתקשרים את המגמות המובילות בזירת האופנה והתכשיטים.
למשל, באתר צופה תוכלי למצוא תליונים בצורת שמש שמאירים היטב את ההופעה או פנינה מאורכת קסומה וציורית, פרח אתני מלבלב המסמל את עונת הפריחה ומבטא היטב את הטרנד העתיק, עין עם ריסים.
בנוסף, דומיננטיות מאוד השרשראות העשויות כסף ותליונים שכל אחד מהם נושא אות אחרת בלועזית, כך שתוכלי לבחור שרשרת אות עם האות הראשונה מהשם הפרטי או שם המשפחה שלך או של אהובייך או פשוט של מילה שמעצימה ומעוררת השראה.
היכנסי לאתר צופה כדי ליהנות ממבחר ייחודי של תכשיטי כסף וציפוי זהב והשלימי את השרשרת עם צמידים מסוגננים או זוגות של עגילים מעוצבים. החליטי אם ללכת על טוטאל לוק שכולו כסף או לחבר עם עיצובים בציפוי זהב. מה שבטוח זה עומד להיות קיץ בו תקבלי הרבה מחמאות על השרשראות!

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים