חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך בוחרים דלתות פנים – המלצות

 

כשיוצאים לתהליך של שיפוץ בית או נכס תמיד מדובר על תהליך מורכב שכן הוא כולל בתוכו שורה ארוכה של בחירות קטנות. מדובר על כל כך הרבה בחירות עד שבאמת במקרים רבים השאלה איך בוחרים דלתות פנים נדמית הכי פחות חשובה, למרות שאנחנו יודעים היטב כי בחירה כזו יכולה להשפיע על החלל מבחינות רבות

 

כשיוצאים לתהליך של שיפוץ בית או נכס תמיד מדובר על תהליך מורכב שכן הוא כולל בתוכו שורה ארוכה של בחירות קטנות. מדובר על כל כך הרבה בחירות עד שבאמת במקרים רבים השאלה איך בוחרים דלתות פנים נדמית הכי פחות חשובה, למרות שאנחנו יודעים היטב כי בחירה כזו יכולה להשפיע על החלל מבחינות רבות. אסתטית, עיצובית, כל אלו עומדים למבחן כאשר אתם בוחרים בדלתות כאלו ולא אחרות. איך תבחרו נכון יותר באופן שיהלום את טעמכם ואת הצרכים שלכם? הכול נמצא כאן.

איך בוחרים דלתות פנים? מקבלים השראה

לפני שנדבר על בחירה של דלתות פנים בהתאם לצרכים הטכניים שלכם, כמובן שהבחירה היא גם תוצאה של התאמה בין הטעם שלכם ובין האפשרויות שעומדות לפניכם. עשו על כך הרבה מחקרים, ריבוי של אפשרויות הוא לא תמיד הגורם לשלווה. הרבה פעמים דווקא הצמצום הוא זה שיכול לעזור לכם לבחור נכון יותר. לכן ההמלצה היא לעשות כמה פעולות שיעזרו לכם להבין פחות או יותר איפה אתם עומדים:

  1. נסו להתאים אפשרויות שונות בעזרת המחשב: פשוט צלמו את החלל ונסו להדביק לו, אפילו בתוכנה פשוטה ולא מקצועית, את האפשרויות שחשבתם עליהן, הדבר יעזור לכם לדמיין איך הכול ייראה בסופו של התהליך. 
  2. נסו להתאים דלתות מתוך ’פלטה של צבעים’: בעולם העיצוב ’פלטה של צבעים’ פירושה, שורה של צבעים שהולכים טוב אחד עם השני שיכולים להופיע בתוך אלמנטים שונים בחלל בהתאם לצורך. יכול להיות שהצבע של הדלת יכול לשחזר משהו שנמצא על אחת הכריות בספה או בתמונה שעל הקיר. 

 

הבחירה היא גם בחירה בטיחותית

יש פער בין בית פרטי שבו הדלת אמורה להבטיח את הפרטיות של המתבגרת ובין בית שיש בו גם קליניקה, חדר לעבודה מהבית אולי אפילו כספת עם דברים חשובים. כלומר, אתם אלו שיכולים להגיד מה מידת הבטיחון שאתם צריכים לקבל מהדלת שלכם. אנחנו חיים בעידן בו ניתן ליהנות מהחידושים הטכנולוגיים בכל תחום וגם בתחום הזה. אתם יכולים ליהנות מדלתות בטוחות יותר אתם רק צריכים לתת את המידע החשוב שיאפשר למי שמבין בכך להציג לפניכם כמה אפשרויות בטוחות שמהן תוכלו לבחור בבטוחה ביותר עבורכם כדי שתרגישו בנוח בסופו של דבר. 

אל תמהרו

איך בוחרים דלתות פנים ?  קודם כל נושמים. קחו את הזמן. לא מדובר על בחירה שצריכה להיעשות מהר ובהחלט מדובר על בחירה שכל עוד תיעשה נכון, היא תלווה אתכם גם שנים ארוכות קדימה. אתם יכולים לאפשר לעצמכם לבחור נכון יותר ומתוך תחושה של נחת ובלי לחץ. זה בסדר גמור להתבלבל, לא להיות בטוחים ועוד. בשביל זה בדיוק קיימים אנשי מקצוע שישמחו לעזור לכם בכל שאלה וישמחו ללוות אתכם לאורך תהליך הבחירה במקצוענות. 

אם אתם צריכים משהו, נשמח לעזור

הצוות של ’דלתות בכר’ ממתין לכם עם כל הכלים שיעזרו לכם לבחור נכון. אנחנו נשמח לעזור עם כל שאלה שתצוץ. הצוות המקצועי שלנו בקיא וברשותו נמצא כל המידע שאתם צריכים כדי לבצע בחירה נכונה. מוזמנים ליצור קשר כבר עכשיו.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים