חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מי היא חברת פולקו ובמה מתרכזת הפעילות שלה?

 

במדינת ישראל נמצאים המון גברים, נשים וילדים סיעודיים. בין אם מטעמי גיל מבוגר, מחלות שונות או נכות – אותם אנשים וילדים מתמודדים עם חיי יום יום מורכבים ביותר, שכוללים המון אתגרים פיזיים. בכתבה זו נספר לכם על חברת פולקו ועל פעילותה בענף אביזרי הנגישות

 

באמצעות הפעילות הענפה של חברת פולקו אנשים בעלי מוגבלות תנועה יכולים לקיים אורח חיים תקין, הולם ונעים, זאת בעזרת מגוון אדיר של ציוד סיעודי מקצועי ואיכותי שמסייע להם להגיע ממקום למקום בקלות, להתנייד בצורה פשוטה, להימנע מנפילות ומפציעות, ולהתאים לעצמם בדיוק את הציוד לו הם זקוקים.

פולקו היא הרבה יותר מציוד סיעודי בלבד

חברת פולקו ידועה בעיקר בשל היותה חברה שמייבאת ומשווקת ציוד סיעודי מהטובים ביותר בתחום. היות ומי שמשתמשים בציוד סיעודי הם אנשים וילדים שמתקשים לבצע מגוון פעולות בכוחות עצמם, הציוד שבו הם נעזרים חייב להיות לא פחות ממושלם מבחינת האיכות שלו, וכמובן לעמוד במגוון תקני הבטיחות הקבועים בחוק.

חברת פולקו משווקת מוצרים רבים עם אישור אמ"ר של משרד הבריאות הישראלי ואף מספקים למשרד הבריאות ציוד ועובדים עם מומחים להתאמת מוצרים לילדים. איכות הציוד שלה היא זו שהופכת אותה לחברה שיכולה לתמוך בכל כך הרבה אנשים בעלי מוגבלות תנועה ברחבי המדינה. בין היתר, חברת פולקו מעניקה עזרה לחולי פרקינסון, אנשים שמתמודדים עם טרשת נפוצה, ילדים סיעודיים ועוד, כך שניתן להבין שהפעילות שלה מתפרשת על פני מגוון רחב מאוד של אוכלוסיות.

התוצאות הטובות ביותר מתקבלות דרך התמונה המלאה

בחברת פולקו לא מסתפקים רק בציוד סיעודי ושיקומי, אלא מסתכלים על התמונה המלאה והרחבה יותר שמאפשרת לה לשווק גם ציוד למניעת נפילות ופציעות. בהתאם, היא מסוגלת להעניק פתרונות גם לאנשים שמתפקדים בצורה מצוינת ועצמאית לחלוטין, אך מעוניינים לספק לעצמם שכבות תמיכה נוספות במקומות מסוכנים. לדוגמה, בעזרת מגוון ידיות אחיזה למקלחת חברת פולקו מספקת פתרון מצוין לאנשים שחוששים להחליק, ועוזרת להם לשמור על העצמאות לטווח הארוך.

חברת פולקו היא הבחירה הטובה ביותר בציוד סיעודי

בהתאם לכל אלו ניתן להבין שחברת פולקו אינה מתפשרת על איכות ומקצועיות, ולכן רבים רואים בה הבחירה הטבעית לרכישת ציוד סיעודי על כל גווניו. עכשיו גם אתם מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט שלה ולמצוא את הציוד המתאים לכם או לקרובים שלכם. https://polco.co.il/

הצוות של פולקו זמין גם בטלפון 03-979-2502
בהצלחה!

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים