חיפוש
 
לדף הבית >>     ofir מקדמים - .אופיר כתבות תדמית >>

צריכים שואב אבק תעשייתי? חשוב שתקראו את זה

 

אומרים כי הצורך הוא אבי ההמצאה. בה בעת נאמר כי התחרות בשוק היא הבסיס לשיפורים ושינויים, או בעצם להמצאות חדשות בתחום. לא משנה מה מהשניים נכון, או אולי מדובר בשילוב של שניהם ברגעים שונים בהתפתחות המוצר, הרי שבסופו של דבר, כאשר מתפתחת טכנולוגיה זו או אחרת, כשמוצר חדש משורטט ונהגה לעולם – מישהו יצטרך לייצר אותו, וגם לנקות אחריו

 

אומרים כי הצורך הוא אבי ההמצאה. בה בעת נאמר כי התחרות בשוק היא הבסיס לשיפורים ושינויים, או בעצם להמצאות חדשות בתחום. לא משנה מה מהשניים נכון, או אולי מדובר בשילוב של שניהם ברגעים שונים בהתפתחות המוצר, הרי שבסופו של דבר, כאשר מתפתחת טכנולוגיה זו או אחרת, כשמוצר חדש משורטט ונהגה לעולם – מישהו יצטרך לייצר אותו, וגם לנקות אחריו. שואב אבק תעשייתי הוא אחד מכלי העבודה המבוקשים ביותר בעולם התעשייה, מהסיבה הפשוטה – הוא מתאים, בגרסאותיו השונות, לכל אתר עבודה, לא משנה מה מייצרים בו.

אז איך אתם בוחרים בשואב המתאים ביותר? ואיזה שואבים בכלל יש שם בשוק של ימינו? אנו ננסה לענות כרגע על השאלות הללו בדיוק, כדי שתוכלו לבצע את הבחירה הנכונה.

2 דגמים נבחרים של שואבי אבק תעשייתיים – ואיך בוחרים:

  • DC TROMB 400 – מתאים לניקיון כללי, שואב זה מגיע עם יכולת שאיבה מוגברת לסילוק אבק וחלקיקים בגדלים שונים. הוא קומפקטי ואפקטיבי, והעובדה שהוא מתנייד בקלות הופכת אותו לאחד המוצרים המובילים בתחום. הוא מגיע עם אפשרויות פריקת-אבק משתנות, ומאפשר לכם לעבוד עם שקיות, מיכלי ריקון, ומנגנונים מתקדמים להחלפת שקיות רציפה.
  • DC1800 – עוד מוצר מעולה ונייד, שואב זה ביכולת שאיבה תעשייתית "רגילה", קומפקטי וקל לניוד כמו אחיו הגדול, וניתן לחברו גם לכלי עבודה לשאיבה (כמו גם את הקודם!)

כמובן שישנם עוד דגמים שונים ומגוונים של שואבים תעשייתיים, אך בין שני אלו מרבית האנשים מוצאים את הפיתרון הנכון והמתאים ביותר לצרכים שלהם. ההבדלים בין כלי עבודה אלו לבין השואבים הביתיים המוכרים משמעותיים מאוד. דבר ראשון מדובר ביכולת עמידה בתקן. את הדגמים התעשייתיים ניתן לאפיין בעמידה בתקנים שונים, החל מהיכולת לעבוד במבני מגורים, דרך עבודה באזורים מוגני פיצוץ או תחת תקנים של חברות פארמה וייצור מזון. בנוסף מדובר בכלים בעלי עוצמה גבוהה בהרבה מהכלים הביתיים, והעמידות שלהם, הן ברמת הביצוע והן ברמה המבנית, היא משמעותית גבוהה יותר.

כמה פרטים טכניים חשובים על שואבים תעשייתיים:

הבחירה בשואב הנכון ביותר עבורכם צריכה לקחת בחשבון מספר קריטריונים:

  • מיקום השואב ביחס לעמדת העבודה (מרחק, זוויות וכיו"ב)
  • כמויות החומר שעל השואב לקבל מדי יום
  • גודל ואופי החלקיקים שעל השואב לשאוב
  • רמות הסינון הנדרשות מהשואב לדעת להפיק
  • סוגי החומרים שעל השואב לפגוש, כמו חומרים קורוזיביים או נפיצים שונים
  • האם מספיק לכם שואב אבק תעשייתי בודד, מספר יחידות עצמאיות, או שאולי עדיף מערכת שאיבה מרכזית עם נקודות שאיבה שונות הפעילות בו-זמנית או בנפרד.

בסופו של דבר הצעד הנבון ביותר שאתם יכולים לעשות עבור החברה שלכם זה להתייעץ עם מומחה של סובפלים ישראל, שיתאים לכם את המוצר המדויק ביותר, ויתן לכם את הגיבוי הדרוש.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים