חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית. >>

איך עיצוב אריזות לעוגיות עוזר למכור טוב יותר?

 

אנחנו אוכלים כל דבר עם העיניים גם בזכות עיצוב האריזה וכדאי להפנים זאת כדי להבין למה מותגים מסוימים נמכרים טוב יותר מאחרים ומה צריך לעשות כדי להגדיל מכירות של מותגים מצוינים לא פחות

 

אכילה, מעבר להיותה מה שאנחנו זקוקים לו כדי לשרוד ולספק לעצמנו את אבות המזון, היא גם אחד התענוגות הגדולים שלנו. אנחנו משתמשים בכל החושים שלנו באכילה ובדרך כלל בעיניים קודם כל. אנחנו רואים אוכל, אנחנו מזהים אותו, מסתכלים על העיצוב שלו, נהנים ממנו כאשר אנחנו רואים בו משהו יצירתי ומעריכים מאוד את המאמץ והטרחה שמישהו טרח והשקיע כדי שהמזון שלנו ייראה טוב ולא רק יהיה בעל טעם טוב. למראה הטוב של מזון והעיצוב שלו יש סיבה נוספת – אנשים פשוט לא ייגעו במזון שאינו נראה טוב משום שזהו יצר הישרדות אבולוציוני שמלמד אותנו מה לאכול ומה לא.

עוגיות הן תענוג כמוצר

כמוצר, עוגיות ועוגות ומיני מאפים שונים מיועדים בדרך כלל לענג אותנו, לפנק ולתת לנו את מלוא ההנאה ממוצר שאולי איננו זקוקים לצורך הישרדות, אבל מכיוון שיש לנו אפשרות לעדן את החך ולהרגיל אותו טעמים שונים, הרגלנו עצמנו ליהנות ממטעמים שונים. עוגות ועוגיות הן חלק מהמטעמים שאנחנו מרשים לעצמנו בשמחה גם בגלל הטעם והריח הנהדרים, במיוחד כשהם נאפים לנגד עינינו והכל עדיין טרי, וגם משום שהמראה הטוב והיפה שלהן נעים לעיניים והוא אסתטי מאוד. לא בכדי משקיעים שעות ביצירת עוגות ועוגיות מעוצבות ואחר כך אורזים אותן גם בסוגים שונים של אריגות לעוגיות שנראות מעוצבות מאוד. אנחנו זקוקים למראה היפה הזה גם כדי להבין שמדובר במוצר משובח שהשקיעו בו בחומרי הגלם ובאפייה, ועיצוב האריזות לעוגיות מרמז לנו על טיבו.

עיצוב אריזות עוגיות

ההשקעה המרובה בענף של עיצוב אריזות לקונדיטוריה נובעת מכך שבתחום זה שיש בו תחרות גדולה כל כך המלחמה על תשומת הלב של הצרכן מתחילה בחושים. כשהצרכן רואה אריזה מעוצבת עם תמונות וציורים שמושכים את העיניים ופשוט עושים לו חשק עז לטעום, הוא גם יקנה את העוגיות. כל אריזה חכמה לעוגיות שיש בה תחכום יצירתי או מחשבה מעבר לשגרתי על עיצוב אריזות לעוגיות תסקרן את הצרכן מספיק ולו כדי לשלוף אותה מהמדף ולבדוק במה מדובר. אריזות כאלה הן בעצם סוד המשיכה הראשונית של הצרכן לעוגיות.

נאמנות לאריזות

אחת השיטות הטובות ביותר לשיווק היא יצירת הרגלים שמחייבים את הצרכן להישאר נאמן למותגים שהוא אוהב. אם אלה העוגיות שמדברות אליו, הוא יזהה אותן מיד בכל מקום, ברגע שיזהה אריזות קרטון לעוגיות שנראות בדיוק כמו שהוא רגיל אליהן. מסיבה זו יצרני עוגיות משקיעים רבות לא רק בפיתוח המוצר כי אם גם ברעיונות של עיצוב אריזות לעוגיות, מחומרים שונים. אריזות הקרטון או הנייר או כל רעיון יצירתי אחר שמעצב אריזות כאלה של עוגיות חשבו עליהן כדי שהצרכן יתאהב בהן ויהפוך אותן להרגל מענג.

המאמר באדיבות אתר טליס אריזות: http://www.talis.org.il

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים