חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כרמי גת – פרויקט הדגל של קרית־גת

 

בימים אלה נבנית שכונת הדגל  של קריית־גת - שכונת כרמי גת. זוהי שכונה רחבת ידיים, המתפתחת כיום צפונית לעיר, עם טבע ירוק ונוף עוצר נשימה המקיפים את הבניינים החדשים בסמוך לחבל לכיש הפסטורלי. בואו לגלות את המקום שהופך להיות הבית המושלם לכל משפחה ישראלית בעשורים הקרובים

 

בימים אלה נבנית שכונת הדגל  של קריית־גת - שכונת כרמי גת. זוהי שכונה רחבת ידיים, המתפתחת כיום צפונית לעיר, עם טבע ירוק ונוף עוצר נשימה המקיפים את הבניינים החדשים בסמוך לחבל לכיש הפסטורלי. בואו לגלות את המקום שהופך להיות הבית המושלם לכל משפחה ישראלית בעשורים הקרובים.

מהו תמהיל הדירות במתחם?

שכונת כרמי גת נבנתה כדי להתאים לכל משפחה באופן מושלם, לכן תמהיל הדירות שלה מגוון מאוד. ניתן למצוא בפרויקט דירות גן המעניקות שפע של פרטיות במבנים צמודי קרקע, בנייני בוטיק בני חמש קומות ומתחם מגדלים המתנשאים לגובה של שלוש עשרה עד חמש עשרה קומות. ניתן למצוא במתחם דירות שלושה חדרים למשפחות צעירות עד דירות שישה חדרים המעניקות מרחב מחייה רחב ידיים לכל המשפחה.

מפרט עשיר

כל אחת מהדירות מצטיינת במפרט עשיר, לרבות הקוטג’ים הדו־משפחתיים המפוארים במתחם הפרמיום וגם הדירות במגדלים המפנקים ובבנייני הבוטיק. משום שמדובר בשכונה חדשה נבנות תשתיות חדשות הכוללות, כבישים, מדרכות ושבילי אופניים מרווחים שאמורות לתת מענה למשפחות הצפויות לאכלס את השכונה העתידית.

בין השאר תוכלו לגלות במפרט של הדירות שיש קיסר באמבטיה, ארונות מטבח עם פרזול  לבחירה, ברזים נשלף, שלבי תריסי גלילה מצופי אלומיניום, תריס חשמלי בסלון, כיור אמבטיה בהתקנה שטוחה ואגנית חרס, ארון אמבטיה תלוי ואפילו נקודת גז במרפסת או הגינה לחיבור של גריל גז מקצועי לבישול חוץ. הריצוף מעניק תחושה של יוקרה המשלבת את האווירה הביתית באמצעות אריחים גדולים ומרשימים בכל אחד מחדרי הבית.

יש לציין כי מפרטי הדירות משתנים בין קומה לקומה ובין מתחם אחד למשנהו בפרויקט, עם זאת מגוון האפשרויות מאפשרים התאמה מירבית לרוכשים בפרויקט.

המפרט העשיר ויכולת הבחירה האישית מסייעים לכם להפוך את הבית העתידי בכרמי גת לדירת החלומות. דירות למכירה בכרמי גת משלבות הן איכות חיים נפלאה והן מיקום אסטרטגי המתאים לכל משפחה. בואו לגלות מדוע.

מיקום מצוין בבירת חבל לכיש

קרית־גת נחשבת כיום לבירת חבל לכיש. היא ממוקמת באמצע הדרך בין תל־אביב לבאר־שבע, ונהנית מגישה נוחה לכל חלקי הארץ הן למרכז והן לדרום. איכות החיים בעיר היא בין הטובות ביותר והיא משלבת אווירה כפרית, ירוקה ורגועה לגידול הילדים, וגם מיקומה הגאוגרפי נוח ליציאה למקומות העבודה. לא רחוק מהשכונה החדשה תמצאו מרכזי קניות, בתי־ספר, מוסדות דת וציבור, מתנ"סים, פארקים מפנקים ואוויר צלול. 

מיקום השכונה אטרקטיבי מאד גם מבחינת נגישות תחבורתית לכבישי תנועה משמעותיים ולכביש 6. בנוסף, מתוכננת בשכונה תחנת רכבת חדשה שתקל על הנסיעה למרכז הארץ, לדרום ולצפון.

מקומות תעסוקה פוטנציאליים במרחק נסיעה קצרה

קריית־גת מציעה מגוון מקומות תעסוקה בתוך העיר כמו מפעלים עתירי ידע כאינטל שהכריזה על השקעה עתידית קרובה בפיתוח המפעל המקומי. מלבד זאת בפארק התעשייה קריית־גת תמצאו מפעלים כמו אורדע פרינט, HP אינדיגו, סלטי צבר, סוגת, מפעלי פלדה וחברות אחרות המעסיקות כיום מעל 9,000 עובדים וצפויות להעסיק בשנים הקרובות עוד אלפי עובדים נוספים.

לכן, דירות למכירה בקריית גת אינן רק אפשרות לסביבת מחייה מצוינת, אלא גם אפשרות השקעה משתלמת לטווח רחוק במתחם מגורים שרק הולך ומתפתח הממוקם לצד פתרונות תעסוקה רבים בחבל לכיש.

מי היזם והקבלן של פרויקט כרמי גת?

הפרויקט נבנה בין שאר החברות על ידי חברת דונה, המתהדרת בסיווג הגבוה ביותר שניתן לחברות קבלניות על־ידי משרד הבינוי והשיכון. עד כה החברה בנתה מגוון רחב של פרויקטים הכוללים אלפי דירות מגורים ברחבי הארץ בנייני משרדים, מבני ציבור ומרכזים מסחריים. בכל עיר הפרויקטים של דונה בולטים בזכות המפרט המפואר והשמירה על סטנדרטים בלתי מתפשרים של בנייה. לצד זאת, החברה מעניקה שירות אישי וליווי במשך שנים הן בזמן רכישת הדירה והן בשנים שלאחר מסירתה.

בואו לבקר אצלנו ולגלות את המקום המושלם לקרוא לו בית. הכנו עבורכם דופלקס לדוגמה מיוחד ומעוצב שבו תוכלו להתרשם איך ייראו החיים שלכם בשכונה. הצטרפו למשפחות שעברו לדירה מרווחת ומפנקת במחירים מיוחדים.

קרדיט התמונה: דונה בכרמי גת

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים