חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

גריל גז בילד אין – מעוצב ופרקטי

 

מי מאיתנו לא חולם על בית עם גינה פרטית מעוצבת ומרהיבה? אם גם אתם מזדהים עם שורה זו, סביר להניח שאתם עומדים בפני מעבר או שאולי החלטתם שהגיע הזמן לשדרג את הגינה שברשותכם אחת ולתמיד

 

מי מאיתנו לא חולם על בית עם גינה פרטית מעוצבת ומרהיבה? אם גם אתם מזדהים עם שורה זו, סביר להניח שאתם עומדים בפני מעבר או שאולי החלטתם שהגיע הזמן לשדרג את הגינה שברשותכם אחת ולתמיד. מה דעתכם על גריל גז בילד אין למראה יוקרתי ומעוצב יותר של הגינה, ועל הדרך גם כאופציה נהדרת לאירוח של החברים והמשפחה? 

למה דווקא גריל גז בילד אין

כיום, ניתן למצוא בשוק שני סוגים של גריל; גריל הפחמים המוכר והאהוב על כולנו, ולצידו גריל גז בילד אין או נייד, כשכל אחד יכול לבחור את הדגם המתאים ביותר עבורו. אי אפשר שלא לשאול את עצמנו באופן כמעט אוטומטי, למה דווקא לבחור בגריל גז? הישראלי הממוצע הרי כל כך אוהב את ההתעסקות עם הפחמים, הנפנוף, וכל שאר האלמנטים שהם חלק בלתי נפרד מטקס העל האש הידוע. 

כדי לעשות לכם סדר, אספנו כמה יתרונות נפלאים שיש לגריל הגז לעומת גריל הפחמים הקלאסי. מי יודע, אולי בסופו של דבר תגלו שזה דווקא מה שאתם מעדיפים:

  • אין סוף אפשרויות – כשם שישנם גרילי פחמים גדולים, קטנים, ניידים, מובנים ועוד, כך רחב גם עולמם של גרילי הגז. ניתן למצוא אף דגמים מתקדמים יותר המשולבים עם מעשנת, דגמים המשלבים גם גרילי פחמים (למי שבכל זאת לא מסוגל להתנתק מהמסורת האהובה כל כך), ועוד. 
  • ארוחה שלמה בלחיצת כפתור אחת – להדליק גריל פחמים זה טקס בפני עצמו שדורש לסדר את הפחמים ולמצוא את הזווית, הנייר, הרגע הנכון להדליק אותם. לאחר מכן צריך להתחיל לנפנף, להמתין הרבה יותר מידי זמן עד הרגע שבאמת נוכל להניח את הבשרים על הרשת. גריל גז דורש מכם אך ורק דבר אחד – לחיצה קטנה על כפתור והמתנה קצרה מאוד. סיימתם לצלות ולבשל? מעולה, כעת עליכם ללחוץ על כפתור כדי לכבות את הגריל, וזה הכל. 
  • עיצובים שונים – ניתן לרכוש גריל גז נייד רגיל, ואף גריל גז בילד אין המובנה ממש בתוך המטבח שבניתם בחצר. ממש כמו הכיריים המובנות בשיש במטבח בבית, כך גריל הגז מובנה בתוך הנקודה הנוחה ביותר במטבח החיצוני. 

 

על האש גם במרפסת

לא לכולם יש גינה בבית בה הם יכולים להתקין גריל גז בילד אין כמו שתמיד חלמו, אבל גם אם יש לכם מרפסת תוכלו ליהנות מארוחות נפלאות על האש, באמצעות התקנת גריל גז במקום. הדבר היחיד שתצטרכו לדאוג לו הוא אישור מהאגודה לתרבות הדיור במידה ויש צורך ו\או אפשרות להתקין בכלל נקודת גז במקום. כדאי להזמין איש מקצוע למקום כדי לוודא את העניין, ולאחר מכן כמובן לקבל אישור על פי חוק. לאחר מכן, תוכלו גם אתם ליהנות מארוחה טעימה במיוחד עם המשפחה והחברים, אצלכם בבית! 

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים