חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מדוע זה חשוב לעבוד עם בתי השקעות ברמה גבוהה?

 

אין ספק כי הכסף הוא הדבר החשוב ביותר בחיים. היינו רוצים לחיות בעולם אוטופי בו לכסף לא הייתה משמעות אך האמת היא שאנו חיים בעולם הפוך בו לכסף יש משמעות אדירה. אז איך אנו יכולים להרוויח כסף? מה אנו יכולים לעשות בכדי להבטיח שיהיה לנו הרבה כסף? 

 

אין ספק כי הכסף הוא הדבר החשוב ביותר בחיים. היינו רוצים לחיות בעולם אוטופי בו לכסף לא הייתה משמעות אך האמת היא שאנו חיים בעולם הפוך בו לכסף יש משמעות אדירה. אז איך אנו יכולים להרוויח כסף? מה אנו יכולים לעשות בכדי להבטיח שיהיה לנו הרבה כסף? אם כן אנו צריכים למצוא עבודה רווחית ולהוציא פחות כסף וזה חשוב ביותר אך זה לא כול התמונה. לצד דברים אלו אנו צריכים לתת לכסף לעבוד בשבילנו. ברגע שנעשה זאת נעלה על דרך המלך. על רקע זה אנו חייבים לציין כי ההשקעה החכמה ביותר שאפשר לעשות זה דרך בתי השקעות וזה לא נתון בספק. על רקע זה אנו חייבים לציין כי לא כל בתי ההשקעות באותה רמה ויש משמעות לשאלה עם איזה בתי השקעות אתם עובדים. 

מהי קופת גמל להשקעה?

עליכם לדעת כי לבתי ההשקעות יש כלים רבים שאיתם הם עובדים ויש המון אופציות להשקעה. אחת ההשקעות המעניינות ביותר להשקעה היא קופת גמל להשקעה. מהי קופת גמל להשקעה? אם כן היא רובד נוסף לחסכונות שלכם. עליכם לדעת כי כל עוד הכסף יושב בקופת הגמל ואתם לא מוציאים אותו אזי אתם לא משלמים עליו מס ולא משנה כמה כסף אתם מרוויחים. ברגע שאתם מוציאים את הכסף מקופת הגמל להשקעה אתם תצטרכו לשלם עליו מס. אך אם אתם רק מעבירים מסלולים בקופת הגמל להשקעה אתם לא צריכים לשלם מס עדיין וזה יתרון גדול שאי אפשר להכחישו.

מה ההבדל בין קופת גמל להשקעה ובין קרן השתלמות?

לכל בית השקעות יש גם קופת גמל להשקעה וגם קרן השתלמות וזה דבר חשוב ביותר להבין את ההבדלים בין מסלולי ההשקעה הללו. אם כן ההבדל הגדול ביותר בין קרן השתלמות לקופת גמל להשקעה זה שעל קרן השתלמות אנו לא משלמים מס וזה יתרון עצום. לעומת זאת על קופת גמל כן משלמים מס בסופו של יום וזה דבר שאי אפשר להתעלם ממנו. לא רק זאת אלא שפעמים רבות אם אנו מדברים על שכיר המעביד משתתף בתשלום לקרן ההשתלמות ואילו בקופת גמל להשקעה ברוב המקרים היחיד שמשקיע בה זה השכיר וזה עוד יתרון של קרן השתלמות אל מול אופציות השקעה אחרות ועל כך אנו צריכים לתת את הדעת.

אל תבחרו קופת גמל או קרן השתלמות מבלי לבחון את הדבר הבא

אם כן כאשר אתם בוחרים קרן השתלמות או קופת גמל להשקעה אתם חייבים לעשות הכול בכדי לבחור את הקרן הטובה ביותר. אחת הדרכים הטובות ביותר לבצע זאת היא לבחון את התשואות של המכשירים הללו לאורך שנים וכך לדעת אם מנהלים אותם אנשים טובים או שמא עדיף לנו להמשיך ולחפש אחר קרן וקופה טובים יותר מבחינת תשואות העבר.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים