חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

האם טבלאות שכר הייטק רלוונטיות בתקופת הקורונה?

 

גם על ההייטק לא פסחה מגפת הקורונה, ובין בידודים, סגרים, ריחוק חברתי, מגבלת טיסות ועוד, חברות רבות נאלצו לצמצם את הפעילות שלהן באופן משמעותי. האם טבלאות השכר בהייטק רלוונטיות בתקופת הקורונה?

 

אין ספק כי מגפת הקורונה יצרה שינוי של ממש בעולם העבודה, והיום שוק העבודה נראה שונה לחלוטין מתמיד.

גם על ההייטק לא פסחה מגפת הקורונה, ובין בידודים, סגרים, ריחוק חברתי, מגבלת טיסות ועוד, חברות רבות נאלצו לצמצם את הפעילות שלהן באופן משמעותי.

לכו, לא מעט אנשים אשר מחפשים עבודה בתקופה הזו תוהים האם טבלאות שכר הייטק עדיין רלוונטיות גם במצב הזה או שכיום ישנם שינויים מהותיים אשר משפיעים גם על השכר.

חשוב להבין כי לא מעט אנשים מסתמכים על טבלאות שכר הייטק כאשר הם עונים על שאלת ציפיות השכר ולכן קבלת מידע נכון ומדויק יותר היא חשובה מאוד ויכולה להשפיע רבות על תהליך הקבלה לעבודה שלהם.

צמצומים בחברות מובילים לשינויים בשכר

חברות הייטק לא מעטות נאלצו לבצע צמצומים בשל תקופת הקורונה, או מעבר לעבודה עם פרילאנסרים ומיקור חוץ. הצמצומים הללו ללא ספק הובילו לשינויים בשכר, אך לא תמיד כלפי מטה. למשל, אנשים אשר יכולים לשמש בכמה כובעים ולבצע כמה תפקידים במקביל יכולים אפילו לקבל שכר גבוה יותר, במיוחד בתקופה הזו, ויכולים להיות גם קידומים משמעותיים ושינויים בתפקידים עצמם בתוך החברות.

כמובן, גם ההפך יכול להיות נכון - תפקידים שהם כבר פחות נדרשים כשכירים וחברות מעדיפות להעסיק עובדים חיצוניים עבורם בכדי לחסוך בעלויות והתחייבויות של עובד - מעביד, תשלומי ביטוח לאומי ועוד.

חפשו טבלאות שכר הייטק עדכניות

בשל השינויים המשמעותיים והרבים אשר עברו על שוק העבודה בשנים האחרונות, ולא רק בתחום ההייטק, אם אתם רוצים לקבל מידע עדכני ונכון יותר על השכר, עליכם לחפש טבלאות שכר הייטק לשנת 2021. טבלאות המעודכנות לשנה זו הינן טבלאות בהן מעודכנים גם שינויי השכר אשר חלו בשנת 2020 בה פרצה מגפת הקורונה, ולכן הן יכולות להעניק מידע הרבה יותר נכון והרבה יותר אמיתי לכלל מחפשי העבודה בתחום.

גם למעסיקים הטבלאות הללו יכולות לסייע מאוד ולעזור להם לבצע גיוסי עובדים נכונים יותר ולא לאבד עובדים טובים ומקצועיים לטובת חברות מתחרות אחרות.

פנו אל חברות השמה מקצועיות

אם אתם מחפשים את המידע המדויק והעדכני ביותר בהתאם לתפקיד שלכם, התחום בו אתם מתמחים, הניסיון המקצועי שלכם ועוד נתונים אישיים אחרים, חברות השמה בהייטק יכולות לתת לכם תשובות הרבה יותר מדויקות והרבה יותר נכונות.

לרוב, החברות הללו הן אלו אשר עורכות את טבלאות השכר, אך בניגוד לצפייה בטבלה בה אתם רואים נתונים ממוצעים וכלליים יחסית, חברת השמה יכולה להציע לכם מידע מותאם אישית יותר כך שיהיה לכם הרבה יותר קל והרבה יותר נוח לקבל את המידע לו אתם זקוקים.

כמובן, פנו אל חברה מקצועית אשר יש לה ניסיון רב בתחום ועובדת בתחום ההשמה בהייטק כבר זמן רב כך שאתם יכולים להיות בטוחים כי היא מכירה את החברות השונות היטב ויש לה מידע מהרבה מאוד עובדי הייטק מקצועיים, מה שהופך את המידע אותו אתם מקבלים ממנה למידע הרבה יותר נכון והרבה יותר מדויק בו אתם יכולים לעשות שימוש ללא כל חשש ובביטחון מלא.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים