חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

התקנת דשא סינטטי במודיעין – איך נוזיל עלויות

 

העיר מודיעין, או בכינויה השני עיר העתיד, מתקדמת גם היא, ומשפחות רבות בוחרות באופציה החדשנית, ומאבזרות את הגינה, המרפסת, או אפילו חלק קטן מהם, בדשא סינטטי

 

העיר מודיעין, או בכינויה השני עיר העתיד, מתקדמת גם היא, ומשפחות רבות בוחרות באופציה החדשנית, ומאבזרות את הגינה, המרפסת, או אפילו חלק קטן מהם, בדשא סינטטי. כאשר נתקין דשא סינטטי כדאי לשים לב למספר דגשים, בכדי להימנע מעלויות גבוהות. עלות התקנת דשא סינטטי משתנה בהתאם לצפיפות הדשא, צבעו,גובהו, ורמת האיכות שלו. במדריך הבא נסקור מספר טיפים שיעזרו לכם להוזיל התקנת דשא סינטטי במודיעין, ובכלל

סקר שוק

כמו לפני כל התקנה או הזמנה של בעל מקצוע, בכדי להימנע מתשלום סכומים גבוהים, כדאי לערוך סקר שוק קצר, ולברר מהו טווח המחירים הנהוג. הקישו בגוגל התקנת דשא סינטטי במודיעין, וקבלו מספר הצעות מחיר. כך תוכלו להימנע מהוצאת סכום כסף רב. לא מומלץ לסגור התקנה עם האדם הראשון אתו דיברתם, וכדאי לוודא כי הצעת המחיר כוללת התקנה מלאה מתחילת התהליך ועד סופו. אנשים רבים טועים וסוגרים הצעת התקנה במחיר שנשמע זול, אולם המחיר לא כולל הובלה, שיטוח השטח, הבאת חצץ עם מנוף ועוד. כל אלו ייקרו את ההצעה והיא תהפוך בסופו של דבר ללא משתלמת. לכן כדאי לברר מה כוללת ההצעה ולא להתבייש לשאול שאלות.

בחירת דשא איכותי – החזר השקעה

בכדי להימנע מעלויות גבוהות בעתיד, כדאי לבחור בדשא איכותי שלא ידרוש מכם התעסקות רבה בשנים הבאות. אמנם ברגע ההתקנה תשלמו סכום לא מבוטל, אך תוכלו להיות שקטים לגבי הדשא הסינטטי לאורך תקופה ארוכה מאוד. לפעמים הניסיון לחסוך יכול לעלות ביוקר, ואדם שינסה להתקין את סוג הדשא הזול ביותר, יוציא במרוצת השנים סכום כסף רב על תיקון נזקים וטיפוח הדשא. בנוסף, בעת ההתקנה מומלץ לוודא כי תקבלו תעודת אחריות מיצרן הדשא, ובכך תבטיחו הוצאה כספית קטנה יותר בהמשך, במידה ויגרם לנזק דשא.

הכנות מקדימות

בכדי לחסוך בעלויות, כדאי לבצע הכנות מקדימות לפני עבודת התקנת הדשא ולדאוג כי האזור מוכן להתקנה. הכנת השטח כראוי, תגרום לכך שבעתיד, לא תצטרכו לפרק את הדשא. לפני ההתקנה, מומלץ לרסס את השטח בחומרים הקוטלים עשבים ודשא. בנוסף, כדאי לפנות מהשטח אבנים לא רצויות, ולנקות אותו כך שיותאם להתקנת הדשא. הכנה נוספת שמומלץ מאוד לבצע לפני התקנת הדשא, היא פיזור חצץ. כמובן שבכל אלו, בולדוזר פיתוח יוכלו לעזור לכם. 

בין אם תחפשו התקנת דשא סינטטי במודיעין, ירושלים, או בכל עיר אחרת, הדרך המומלצת ביותר להוזיל עלויות, היא פשוט לפנות לחברת בולדוזר פיתוח. בולדוזר פיתוח היא חברה משפחתית וחמה, שנותנת מענה במודיעין, בנוסף לעוד ערים רבות. הצעות המחיר להתקנת דשא סינטטי אטרקטיביות ביותר ומשתנות בהתאם לסוג הדשא, גודל השטח שיש לכסות, וההכנות המקדימות הנדרשות. אם אתם לא בטוחים למי לפנות, ורוצים לשדרג את הגינה, אל תהססו ופנו אל בולדוזר פיתוח. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים