חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

החשיבות של עורך דין דיני עבודה – והמשרד שיעשה בשבילכם את העבודה

 

כמעט כל אדם חייב להתפרנס למחייתו. הבעיה היא שמחלוקות בין הצדדים השונים בזירת התעסוקה, ובעיקר המעביד והעובד, הן נפוצות ומורכבות בכל קנה מידה

 

כמעט כל אדם חייב להתפרנס למחייתו. הבעיה היא שמחלוקות בין הצדדים השונים בזירת התעסוקה, ובעיקר המעביד והעובד, הן נפוצות ומורכבות בכל קנה מידה. כאן בדיוק אנחנו מתחילים לדבר על התחום של דיני עבודה, העוסק בהסדרת העבודה והיחסים בין הצדדים מבחינה משפטית, ועל חשיבות הבחירה הנכונה במשרד עורכי דין.

כל הסיבות לפנות לסיוע משפטי

הסיוע של עורך דין דיני עבודה הופך להכרחי מכמה סיבות עיקריות. כפי שציינו קודם לכן, מדובר בתחום משפטי רחב ומורכב. בין אם בוחנים את התחום מנקודת המבט של דיני עובדים ובין אם דיני מעסיקים, אפשר להצביע על נקודה משמעותית אחת: בליבו של התחום עומדות סוגיות שקשה להכריע לגביהן מבלי להכיר באופן מלא את לשון החוק, מאפייני המקרה ותקדימי העבר המשפטיים. עורך דין המומחה לדיני עבודה, המגבש אסטרטגיה מותאמת אישית, מגדיל לכן את סיכויי ההצלחה של הלקוח לצאת שכידו על העליונה.

סוגיות הנוגעות לתחום דיני העבודה מגלמות בתוכן הרבה מקרים סכומי כסף גבוהים, שיכולים להגיע גם למאות אלפי או למיליוני שקלים. לכן חשוב שלא לצאת למערכה לבד. גם אם מחלוקות רבות בתחום מסתיימות בפשרה מסוימת בין שני הצדדים, בפועל צריך לעבוד קשה מאוד כדי לקבל פשרה הוגנת מנקודת המבט של הלקוח. במקרים המגיעים לבתי המשפט השונים, חשיבות הסיוע של עורך הדין עולה שבעתיים.

עובדה נוספת התורמת למורכבות התחום היא שייתכן קושי רגשי בהתנהלות של הלקוחות: חשבו למשל על עובד שתובע את המקום שהעניק לו תלוש שכר במשך עשרות שנים. מדובר כאן במחלוקות שעשויות להיות ארוכות, עם משפטים הנמשכים לעיתים שנים על גבי שנים, ועורך דין יוכל למנוע מהלקוח שלו את העיסוק הסיזיפי בתיק המתנהל תקופה כה משמעותית.

תשאירו את העבודה למומחים

עורכי דין רבים מציעים שירותים בתחום של דיני עבודה, אבל בפועל יש ביניהם לא מעט הבדלים. האתגר שלכם הוא למצוא משרד עורכי דין ותיק ומקצועי, שחי את התחום. מבחינה מעשית יהיה זה כמעט תמיד משרד עורכי דין שפועל אך ורק בתחום של דיני עבודה, דוגמת משרד משה וקרט ושות’. המשרד הוקם לפני למעלה מעשור על ידי עו"ד משה ורקט, לו ניסיון של מספר עשורים בתחום, ובנה לעצמו מאז מוניטין מרשים בתחום.

יתרון משמעותי של המשרד נוגע לכך שהוא מייצג לקוחות משני צדי המתרס, הן עובדים והן מעבידים, כך שהבקיאות שלו בתחום היא מקסימלית. המשרד עוסק בכל המקרים המרכיבים את התחום, לרבות פיטורין ופיצויי פיטורין, הסכמי עבודה ויחסי עובד ומעביד, הלנת שכר, ימי מחלה וימי חופשה, דמי הבראה, פנסיה ועוד.

אם אתם סבורים שנגרמה לכם פגיעה מסוג מסוים בעבודה, או מעוניינים לקבל ייעוץ משפטי שימנע מראש מצבים מהסוג הזה, הצעד המתבקש מבחינתכם יכול להיות פנייה למשרד עורכי דין משה וקרט ושות’ לקבלת ייעוץ ראשוני ולתיאום פגישה. 

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים