חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

התקנת דשא סינטטי בירושלים – איך עושים את זה

 

ירושלים, עיר קדומה וחשובה לעם היהודי, עוד מלפני אלפי שנים, מתקדמת גם היא, ועל אף המראה העתיק, והאבנים הירושלמיות, משפחות ועסקים רבים בוחרים להתקדם לעיצוב החדשני ולבחור בהתקנת דשא סינטטי ברחבי העיר

 

ירושלים, עיר קדומה וחשובה לעם היהודי, עוד מלפני אלפי שנים, מתקדמת גם היא, ועל אף המראה העתיק, והאבנים הירושלמיות, משפחות ועסקים רבים בוחרים להתקדם לעיצוב החדשני ולבחור בהתקנת דשא סינטטי ברחבי העיר. ניתן לראות דשא סינטטי בגני ילדים, בתים, רחבות, ופארקים ציבוריים. לדשא סינטטי מספר יתרונות כגון אסתטיקה, אין צורך בהשקעה מתמדת, ואין התעסקות עם מזיקים למיניהם. בנוסף הדשא לא דורש השקיה, בניגוד לדשא רגיל, הנחשב פחות ידידותי לסביבה. אין ספק שמאוד מומלץ להתקין דשא סינטטי על פני דשא רגיל, אך הרבה אנשים סוברים כי התקנת דשא סינטטי בירושלים היא תהליך מורכב ומייאש. תנו לנו לגלות לכם שזוהי סברה לא נכונה. עם האנשים הנכונים – כמו חברת בולדוזר פיתוח, המתמחה בנושא, התהליך יהיה קל ויעיל ויספק לכם תוצאה איכותית שתוכלו ליהנות ממנה לאורך שנים רבות. אז בואו ונבין, איך בעצם מתקיים תהליך התקנת דשא סינטטי בירושלים.

בחירת הדשא וסיור שטח

לפני שבכלל נתחיל בפעולת ההתקנה, יש לבחור את צבע הדשא והגוון על פי טעמכם האישי, צפיפות הדשא, גובהו, ועוביו. זאת אפשר לבחור בהתאם לתנאי השטח. יש לברר מהו גודל השטח הרצוי לכיסוי, ומהם תנאי השטח שמסביב. יש לקחת בחשבון, כי ככל שצבע הדשא יהיה יותר כהה, כך הוא יתחמם יותר בשמש בימי הקיץ החמים. לבית עם ילדים קטנים המשחקים על הדשא מומלץ לבחור בצבע בהיר בכדי להימנע מכוויות. בסיור השטח כדאי לבדוק האם יש אמצעים שיכולים להגביל חלילה את התקנת הדשא, ולמצוא פתרונות יצירתיים במידה ויש כאלו. לאחר שבחרתם את סוג הדשא המותקן ווידאתם כי השטח תקין להתקנה, אפשר להמשיך לשלב הבא.

ריסוס האזור בחומרים קוטלים וניקיונו

מומלץ בחום, לרסס חומרים קוטלי עשבים, טרם ביצוע התקנת הדשא. כך תבטיחו תוצאה לאורך שנים ולא תצטרכו בעתיד להתמודד עם נזקים ופירוק הדשא. לאחר זאת, יש לפנות מהשטח אבנים, עשבים ועוד, ובעצם כל דבר שעלול להפריע לתהליך התקנת הדשא הסינטטי.

פיזור חצץ ותחימת השטח

יש לחפור באדמה בשטח הרצוי להתקנה, ולהוציא אדמה בעומק של בערך עשרה סנטימטרים. הדבר יאפשר, פיזור חצץ בגובה חמישה סנטימטרים לפחות. לאחר החפירה, יש לפזר חצץ גרוס הידוע בכינויו "שומשום". לאחר מכן, יש לתחום את השטח הרצוי על ידי מגוון רחב של תוחמים שתוכלו לבחור. לאחר שלב זה, יוכלו המתקינים להתחיל בהתקנה עצמה של הדשא. 

לסיכום, אם נפעל נכון ועל פי כל שלבי התהליך, וכמובן ניעזר באנשי המקצוע הנכונים, התהליך יהיה אפקטיבי ואיכותי, וללא ספק שווה את התוצאה. התקנת דשא סינטטי היא הליך פשוט עם חברת בולדוזר פיתוח, שתוכל לספק לכם מענה מלא ולהוציא אתכם הכי מרוצים שרק אפשר. אז למה אתם מחכים? התקינו דשא סינטטי ותיהנו מהאוויר הצח של העיר ירושלים, ללא דאגות מיותרות.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים