חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ניקוי ספות מקצועי - הדרך לספה המושלמת מעולם לא הייתה פשוטה יותר

 

ספה היא אחד הרהיטים החשובים והשימושיים ביותר בית, כשגם מבחינה כלכלית קשה להאמין שתמצאו רהיטים רבים יקרים יותר. הבעיה היא שפוטנציאל הלכלוך והנזק לספות בהחלט קיים, והניקוי שלהן ממש לא פשוט

 

ספה היא אחד הרהיטים החשובים והשימושיים ביותר בית, כשגם מבחינה כלכלית קשה להאמין שתמצאו רהיטים רבים יקרים יותר. הבעיה היא שפוטנציאל הלכלוך והנזק לספות בהחלט קיים, והניקוי שלהן ממש לא פשוט. האפשרות הבטוחה ביותר היא לפנות לחברה המספקת שירותי ניקוי ספות מקצועי, ועושות זאת בדרגת אומנות של ממש. 

מאסטר קלין מספקת עבורכם מכלול רחב של שירותי ניקיון, כולל ניקוי ספות מקצועי. החברה הוקמה ב-2004 על ידי דודי רוזנטל, לו ניסיון רב שנים בתחום הריפודים. רוזנטל פיתח שיטת ניקוי ספות ייחודית ויוצאת דופן, שנותנת מענה לכל לכלוך או פגם בספות.

המצבים בהם חשוב לדאוג לניקוי הספות

רוב הישראלים יזמינו חברה המבצעת ניקוי מקצועי של ספות רק לאחר שהם יבחינו בלכלוך משמעותי שהופיע על הספה: למשל כתם דיו או יין. במצבים אלו ואחרים חשוב לפנות לחברה בהקדם האפשרי, מכיוון שכל דקה שעוברת עלולה לגרום לספיגת הכתם בספה ולהפוך את הניקיון שלה למעט מורכב יותר. עם זאת, חברה מקצועית באמת בתחום תוכל להתמודד עם כל משימת ניקיון שתתנו לה.

ברוב המקרים, מומלץ לחשוב על ניקוי ספות גם כאשר הכול נראה כשורה. הדוגמה המובהקת היא ספות מעור, אותן יש לנקות בצורה יסודית אחת לשנתיים לפחות (ובדרך כלל בתדירות גבוהה יותר) עקב העובדה שהן מושכות אליהן חיידקים, כתמים, לכלוכים ואפילו עובש.

איך מבצעים ניקוי ספות?

ניקוי ספות הוא מהמשימות המורכבות ביותר בעולם הניקיון. יש כאן צורך בשימוש מדויק בחומרי הניקיון, כשהתהליך מבוסס לרוב על כמה שלבים עיקריים. ראשית, יש להזריק מים וחומרים ייעודיים לספה, במטרה לגרום לכלכוך לעלות לחלקה העליון של הספה. לאחר מכן מזריקים חומר ניקיון מותאם ושואבים מהספה את הלכלוך. התהליך מסתיים לרוב בשאיבה יסודית של הספה.

תהליך מקצועי של ניקוי ספות צפוי להימשך כ-40 דקות דקות. זאת כמובן בהשוואה לניסיון ניקיון עצמאי, שככל הנראה ידרוש מכם פרק זמן משמעותי בהיעדר ידע, ניסיון וציוד מתאים. וזה עוד בלי להתייחס לתרחישים הדי נפוצים בהם נגרם לספה נזק מהותי.

דגשים בדרך לניקיון המוצלח

חשוב להדגיש שלכל ספה יש את המאפיינים שלה מבחינת אופי הניקיון הדרוש לה. בעיקר חשוב לשים לב מהו חומר הגלם העיקרי ממנו עשויה הספה (בד, עור, עור הפוך, זמש ואחרים). הסיבה היא שחומרי ניקיון וציוד שאידיאליים עבור ספה אחת עלולים להיות בלתי יעילים או אפילו להסב נזק לספה אחרת. 

בכל מקרה מומלץ שלא להתפשר על חומרי הגלם: ב-Master Clean משתמשים בחומרים אורגניים הנחשבים לידידותיים יותר עבור הספה, בני הבית ואפילו בעלי החיים שעשויים להימצא בסמוך לה. מעבר להיבט הבריאותי והאקולוגי, המשמעות היא שניתן לחזור ולהשתמש בספה ללא חשש מיד עם סיום הניקוי.

אתם מוזמנים לפנות לחברה לקבלת ייעוץ ראשוני ולהזמנת שירות, בסופו תהיה לכם ספה שהיא ממש כמו חדשה.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים