חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כשטכנולוגיה, עיצוב ונוחות נפגשים: הכירו את הדור הבא של הווילונות

 

אם נצמדים להגדרה המילונית הפשוטה, וילונות הם מחיצות הניתנות לפתיחה ולסגירה המשמשות בעיקר להחשכת חללים ולמתן פרטיות. אלא שכיום זוהי רק נקודת הפתיחה

 

אם נצמדים להגדרה המילונית הפשוטה, וילונות הם מחיצות הניתנות לפתיחה ולסגירה המשמשות בעיקר להחשכת חללים ולמתן פרטיות. אלא שכיום זוהי רק נקודת הפתיחה. הווילונות של העת הנוכחית יכולים להציע עיצוב מוקפד, איכות גבוהה וטכנולוגיה מתקדמת, במיוחד כאשר פונים לחברות מהשורה הראשונה בתחום. חברות דוגמת אקספרס דיזיין, הפועלת כעסק משפחתי כבר למעלה מארבעה עשורים בתחום.

נעים להכיר: וילונות מיוחדים באמת

כחברה המתמחה בתכנון, בייצור ובשיווק וילונות מעוצבים והצללות חכמות מאז 1974, אקספרס דיזיין מציעה וילונות שמשנים את הכללים. הייחודיות של החברה היא בתהליך העבודה והייצור, והיא באה לידי ביטוי לכל אורך התהליך: החל מהתכנון הראשוני של הווילון וייבוא הבדים, דרך התפירה ועד להתקנה בבית הלקוח או בבית העסק.

סקירה של חלק מהווילונות ומוצרי ההצללה שמציעה החברה מאפשרת לראות זאת בדיוק. החברה נחשבת למומחית בשיווק וילונות הכוללים את טכנולוגיית ההצללה המָתקדמת בעולם, Orgon, ומנועי Somfy המבוקשים. קטלוג הווילונות של החברה כולל בתוכו וילונות הולנדיים מעוצבים לעילא ולעילא, המשלבים בתוכם את המנועים החשמליים המתקדמים.

כפי שניתן להסיק משם החברה, תהליך התכנון והייצור של מוצרי החברה בולט ביעילות שלו. ברוב המקרים תוכלו לסיים את התהליך כולו תוך פרק זמן קצר במיוחד.

וילונות בהתאמה אישית מלאה

החברה שמה לה למטרה לספק לכל לקוח את הווילון האידיאלי עבורו. תהליך ההתאמה של הווילונות הוא מוקפד, ולוקח בחשבון מטבע הדברים את מידות החלון או הפתח שמעוניינים למקם מעליו את הווילון. לצד זה חשוב להתבונן גם בפרמטרים אחרים, דוגמת מטרת הווילון (החשכה, דקורציה וכן הלאה), צורת התפעול המועדפת (ידני או חשמלי), ההעדפות העיצוביות של המשתמשים וכמובן שגם התקציב שהם מעוניינים להקדיש לרכישה.

כך או כך, אקספרס דיזיין מציעה עבורכם עולם שלם של אפשרויות. תוכלו למצוא דרכה וילונות למטרות שונות, ביניהן:

  •   וילונות לבית - מגוון אפשרויות של וילונות לסלון, למטבח, לפינת האוכל, לחדרי השינה, לחדרי ילדים וכדומה
  •   וילונות לעסק – כולל פתרונות מותאמים לסוגים עסקים שונים, ביניהם מסעדו, בתי קפה, משרדים או חנויות
  •   וילונות בד מכל הדגמים – וילונות הולנדיים, רומאיים, פטנלים, האפלה וכן הלאה
  •   וילונות הצללה על סוגיהם – וילונות חשמליים, גלילה, סילואט, דואט, פליסה ואחרים

 

סביר להניח שהאדם הניגש לרכוש וילון לא ידע מהם היתרונות של כל בחירה, וכמובן שגם "לתרגם" את הצרכים שלו לכדי מאפיינים נקודתיים של הווילון. כאן נכנס לתמונה הניסיון המקצועי של צוות אקספרס דיזיין, מאחוריו אינספור פרויקטים בסדרי גודל משתנים והיכרות עם חוקי המשחק, המגמות והטרנדים החמים. כל אלו מגדילים את סיכויי ההצלחה בהתאמת וילון ללקוח.

באפשרותכם להתרשם מחלק מהווילונות של אקספרס דיזיין דרך אתר האינטרנט או באולם התצוגה רחב הידיים בתל אביב, המארח את כלל סוגי הווילונות וכ-2,000 דוגמאות ובדים ייחודיים. אתם מוזמנים ליצור קשר עם החנות לקבלת ייעוץ ראשוני ולהזמנת וילון בסטנדרט אחר.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים