חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך לבחור קרקעות להשקעה בהוד השרון?

 

הגעתם למסקנה כי קרקעות להשקעה בהוד השרון זוהי ההשקעה האידיאלית ביותר מבחינתכם? אחרי שהגעתם למסקנה הזאת, יהיה עליכם לבחור את הקרקע שתגרום לכם להרגיש שעשיתם בחירה נכונה

 

הגעתם למסקנה כי קרקעות להשקעה בהוד השרון זוהי ההשקעה האידיאלית ביותר מבחינתכם? אחרי שהגעתם למסקנה הזאת, יהיה עליכם לבחור את הקרקע שתגרום לכם להרגיש שעשיתם בחירה נכונה. קחו בחשבון כי יש לא מעט אפשרויות השקעה בהוד השרון, ולכן עליכם להכין את עצמכם לבחירה לא קלה. אנו ננסה לעזור לכם להבין איזה השקעה תהיה המושלמת, איזה קרקע תפתח לכם דלתות חדשות בעתיד. אנו לוקחים בחשבון את כל הפרויקטים החדשים בעיר בין היתר: ציר החינוך הוד השרון ועוד מספר רב של פרויקטים אחרים. כך שאם תפעלו על פי הטיפים שנספק לכם כאן, תוכלו לדעת כי אתם עושים צעד משמעותי אל עבר עתיד טוב יותר. צעד שיאפשר לכם להרוויח לא מעט כסף מאותן בחירות שעשיתם על סמך המדריך שאותו קראתם כאן.

תבחנו את מצב הקרקע – קרקע מופשרת או שלא?

השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא מה המצב של הקרקע? האם הקרקע שאתם עומדים לרכוש היא קרקע מופשרת או שלא? כמובן שיהיה עליכם לדעת את זה על מנת שתוכלו להבין בדיוק אל תוך מה אתם מכניסים את עצמכם. כל החלטה שתעשו תכניס אתכם אל תוך תהליך שונה בתכלית. לכן יהיה עליכם להיות מוכנים לכל עניין, ולהבין מראש מה המצב של הקרקע. בדרך הזאת לא תמצאו את עצמכם בסיטואציה שבה אתם מפסידים כסף ולא יודעים בכלל מה עומד לקרות בעתיד. כי ההתייחסות לקרקע מופשרת או לקרקע לא מופשרת היא התייחסות שונה.

באיזה אזור הקרקע ממוקמת?

בין אם תבחנו את פרויקט מתחם 531 הוד השרון או כל פרויקט אחר, עליכם לבדוק לעומק את המיקום של הקרקע. המיקום יכול לעשות את השינוי המשמעותי, והוא זה שיכול לגרום לסימני שאלה להפוך לסימני קריאה. אם אתם תדעו היכן הקרקע ממוקמת, תוכלו להבין פחות או יותר מה יהיה הרווח העתידי שלכם. בהוד השרון יש אזורים שנחשבים אזורים טובים ואזורים אחרים שנחשבים פחות טובים. האינטרס שלכם יהיה כמובן לבחור את האזור עם הפוטנציאל הכי גבוה. כך שאתם לא יכולים שלא לבחון את המיקום של הקרקע עוד לפני הרכישה. כך תדעו כי אתם לא עושים רכישה שתפיל אתכם בפח.

מי הבעלים הרשמי שמחזיק בזכויות על הקרקע?

לכל קרקע יש בן אדם שמחזיק בזכויות עליה, ולכן מוטב כי תבחנו מי מחזיק בזכויות על הקרקע. לפני שאתם מכניסים את עצמכם לרכישה כזאת או אחרת, מוטב כי תבינו עם מי אתם עושים עסקים. אם הקרקע נמצאת בידיים פרטיות, מוטב כי תבחנו את הרקע של הבן אדם שמחזיק בזכויות. בכללי מוטב כי תהיו בטוחים שלא מצפות לכם הפתעות לא נעימות מיד עם רכישת הקרקע. תנסו להבין האם יש חובות או כל עניין אחר שאתם צריכים להיות מודעים אליו. כי רכישה פזיזה עלולה לעלות מנקודת המבט שלכם ביוקר.

 מה צפוי לקרות בעתיד בשכונת המגורים?

ברגע שאתם רוכשים קרקע כזאת או אחרת, עליכם להסתכל על העתיד בצורה הכי ברורה שיש. הרי אתם לא תרוויחו כסף באופן מידיי, אתם ככל הנראה תרוויחו כסף בעתיד הרחוק יותר. לכן אם תסתכלו על מה שקורה בשכונה שבה רכשתם את הקרקע עכשיו זה לא יהיה ראלי. עליכם לנסות להבין מה הולך לקרות בעתיד, ועד כמה השכונה הולכת לשנות את פניה. כך תוכלו למצוא אתכם בסיטואציה שבה אתם יכולים להרוויח לא מעט כסף בעת מכירת הקרקע עצמה.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים