חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

גישור בשניים: מעטפת משפטית ורגשית - בתהליך אחד

 

הרבה זוגות שמקבלים את ההחלטה להתגרש בטוחים שלא ניתן לצמצם את המריבות ביניהם ושלא ניתן להימנע מדיונים מתמשכים ומתישים בבית המשפט. אך זו לא גזירה משמיים

 

הרבה זוגות שמקבלים את ההחלטה להתגרש בטוחים שלא ניתן לצמצם את המריבות ביניהם ושלא ניתן להימנע מדיונים מתמשכים ומתישים בבית המשפט. אך זו לא גזירה משמיים. כיום ע"פ החוק, על זוג שמבקש להתגרש להגיע לפחות לפגישת מהו"ת  אחת ביחידת הסיוע של בימ"ש כדי לבחון את האפשרות לסיים את הנישואין ולהגיע להסכם המקובל על שני הצדדים בהסכמה וללא התערבות הערכאות המשפטיות. תהליך הגישור עובד! ואם אתם נמצאים במצב שאתם מתלבטים ואם אתם מחפשים עורכת דין ומגשרת באזור שלכם, אולי תרצו לשמוע עוד על התהליך עם עוה"ד סיגל גאיה כסיף והמגשר המטפל הרגשי שלצידה.

עורכת דין ומגשרת בראשל"צ - גישור בשניים שעובד:

עורכת הדין והמגשרת סיגל גאיה כסיף היא עורכת דין ומגשרת בראשל"צ הפועלת בדרך ייחודית ע"פ מודל שבו היא מאמינה בכל מאודה:  - גישור בשניים  

תהליך גירושין במעטפת משפטית ורגשית

גירושין זה קודם כל הליך רגשי ורק אח"כ משפטי ולכן בחרה עוה"ד כסיף לגשר כשתמיד לצידה יושב מגשר נוסף שהוא מטפל רגשי (באותה העלות) וביחד הם מעניקים למגושרים מעטפת רגשית ומשפטית ומסייעים לבני הזוג לפרום את הפלונטר הרגשי והמשפטי. 

בתהליך גישור גירושין בודקים בני הזוג בהנחיית המגשרים ראשית מה באמת חשוב להם, מהם הצרכים והאינטרסים של כל אחד מהם. תפקיד המגשרים הוא לתווך את הצרכים והאינטרסים של כל אחד מבני הזוג לבן הזוג השני ובעצם לסייע להם להבין אחד את השני. עם ההבנה האמיתית וההדדית של הצרכים של כל אחד מהם, מתמוססות בד"כ ההתנגדויות והעמדות הנוקשות. ההבנה הזו מולידה בניית הסכמות משותפות ולבסוף ההסכמות מעוגנות בהסכם גירושין המקובל על שני הצדדים. התהליך מתנהל בהסכמה של כל אחד מהצדדים במהלך כל אחד מהשלבים. 

כשבני זוג מגיעים בכוחות עצמם להסכמות הנכונות והמדויקות להם הסיכוי שאחד הצדדים יבקש בעתיד לפתוח את ההסכם ולשנות בו סעיף כלשהו הוא נמוך שכן שני בני הזוג היו שותפים ליצירת ההסכמות וזאת לאחר הבנה עמוקה של הצרכים שלהם ביחד ולחוד. 

תהליך גישור גירושין מאפשר שמירה על נפשם הרכה של הילדים, מאפשר גמישות, מאפשר שיפור התקשורת בין בני הזוג (הרי הם ישארו הורים לנצח), ההליך הוא מהיר וזול יחסית להתנהלות בבית משפט, והתהליך מאפשר לבני הזוג לסיים בדרך מכובדת את מערכת היחסים. גישור לגירושין מתאים כמעט לכל הזוגות כל עוד שני הצדדים מביעים את הסכמתם להגיע לגישור לגירושין.   

למידע נוסף - משרד עו"ד ומגשרת סיגל גאיה כסיף ראשון לציון: https://sigalkassif.co.il/ 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים