חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מנעולן בראשון לציון   - תקלות נפוצות ופתרונן 

 

כשמדברים על בעיה עם המנעול מדברים לא בהכרח על דלת שלא נפתחת מבחוץ, אלא גם דלת שהחליטה להיטרק מבפנים ולהשאיר אתכם בחוץ. תקלות כאלה ואחרות הן תקלות מאוד מוכרות הן בבית הפרטי שלכם, במשרד, ברכב ולעיתים גם כשתרצו לפתוח את הכספת שמכילה מסמכים ותכולה יקרת ערך

 

כשמדברים על בעיה עם המנעול מדברים לא בהכרח על דלת שלא נפתחת מבחוץ, אלא גם דלת שהחליטה להיטרק מבפנים ולהשאיר אתכם בחוץ. תקלות כאלה ואחרות הן תקלות מאוד מוכרות הן בבית הפרטי שלכם, במשרד, ברכב ולעיתים גם כשתרצו לפתוח את הכספת שמכילה מסמכים ותכולה יקרת ערך. 

מבין מכלול של תקלות יש לא מעט שמחייבות התייחסות באותו הרגע ואם מזהים את "התסמינים" רגע לפני שהרי הכרחי ביותר. 

זקוקים לסיוע? נשארתם תקועים עם המפתח ביד או שמשהו במנגנון המנעול כבר לא עובד כמו פעם? לוקסמיט- מנעולן בראשון לציון לצד תקלות שחשוב לזהות ויפה שעה אחת קודם! 

תקלה מס’ 1 למה הדלת לא מאוזנת? 

יש לא מעט תקלות אבל מה קורה שהדלת לא נסגרת עד הסוף? מה הקשר בין זה לבין דלת לא מאוזנת? במידה וניסיתם "להבריג" את הבריחים למסילות והדלת מסרבת להיסגר כמו שצריך יש מצב שאתם צריכים מנעולן בראשון לציון. 

תקלה מס’ 2 למה אי אפשר לנעול את הדלת? 

אחת התקלות הנוספות שיוכל לאתר מנעולן בראשון לציון קשורה גם בחוסר היכולת לנעול את הדלת בזמן אמת. למרות המאמצים שלכם משהו במנעול לא עובד! אתם מנסים לסובב את המפתח ולנעול אבל זה נתקע ולעיתים מבזבז לכם לא מעט זמן. 

אם זה נשמע מוכר ייתכן ואתם צריכים מישהו שיטפל מקרוב בבעיית המנגנון של הדלת, מנגנון שייתכן כי איבד את זה עם השנים ומצריך שינוי או החלפה מיידית. אז שימנתם את הדלת לא פעם ולא פעמיים, שימנתם את הצירים ואת מנגנון הדלת ועדיין, שום דבר לא עוזר, כשכול המצבים הללו לא עונים לכם על התשובות אתם חייבים מנעולן בראשון לציון שיפתור את הבעיה. 

תקלה מס’ 3  מנעול תקול או איבוד קוד פתיחה – כספות 

מעבר לדלת המשרד, הבית או אפילו הכניסה לרכב יש גם את הכספת שלכם, מה תעשו וכיצד תזהו את התקלה מבעוד מועד? בדיוק כמו בדוגמאות הקודמות גם כאן חשוב לדבר על מנעול תקול שהוא נזק שכיח ומצריך פריצת כספת. כמו כן, ייתכן מאוד כי התקלה היא דווקא במנעול הקוד, הדלת לא נפתחת או שאפילו קוד הפתיחה נשכח. 

זה יכול לקרות לכל אחד וזה בעיקר נובע ממצבים של שכחה, בלאי ולעיתים ניסיונות גרועים של התמודדות עצמאית. בדיוק כאן חשוב שלא לנסות ולפתור את הפריצה לבד ולהזמין כמו בשאר המקרים מנעולן בראשון לציון.

מנעולן ישים את היד על הבעיה, יעניק פתרון מידי ויאפשר לכם את הביטחון המוחלט כי אכן הגעתם לנותן השירות עם הפתרון הכי טוב ביד. 

זקוקים לפרוץ, לפתוח מנעול או אפילו להגיע לפגישה בזמן? כשמדברים על מנעולנים רצוי לחכות רגע, לעשות סקר שווקים והכי חשוב לוודא כי הוא אכן מחזיק תעודת יושר ומקצועיות מטעם משטרת ישראל ובפרט בתחומים אלו. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים