חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מי צריך מערכות ניהול למידה LMS?

 

כאשר אנו אומרים מערכות ניהול למידה אנשים עשויים לחשוב שמדובר על מערכות אשר מיועדות לעולם האקדמי והלימודים המקצועיים. למרות שהמערכות הללו בהחלט יכולות להתאים ליישומים שונים חשוב לנו להדגיש את היתרונות שלהם בתחום ההדרכה והלימוד הארגוני. ומה יותר טוב מכמה דוגמאות לשימושים אפשריים ונחוצים במערכות ניהול למידה

 

כאשר אנו אומרים מערכות ניהול למידה אנשים עשויים לחשוב שמדובר על מערכות אשר מיועדות לעולם האקדמי והלימודים המקצועיים. למרות שהמערכות הללו בהחלט יכולות להתאים ליישומים שונים חשוב לנו להדגיש את היתרונות שלהם בתחום ההדרכה והלימוד הארגוני. ומה יותר טוב מכמה דוגמאות לשימושים אפשריים ונחוצים במערכות ניהול למידה. 

הדרכת לקוחות - הדרכה ארגונית אינה מיועדת אך ורק לעובדי הארגון, הדרכה ארגונית במקרים רבים מיועדת עבור הלקוחות. למשל חברה אשר מספקת תכנה להנהלת חשבונות תרצה להבטיח שלקוחותיה ייהנו מחוויית שימוש פרודוקטיבית ולכן תספק להם הדרכה. ללא הדרכה החברה תמצא את עצמה מקדישה משאבים רבים לצורך פתרונות בעיות אחד מול אחד. הדרכה מסודרת תפחית את הפניות לשירות הלקוחות. למרות שהלקוחות יעריכו מאוד את ההדרכה, הגעה פיזית אל משרדי החברה לצורך הדרכה עלולה להיות בעייתית, לא רק כאשר הלקוחות בחו“ל, גם בשוק המקומי. מערכת LMS תאפשר לכם להנגיש ללקוחותיכם הדרכה ברמה גבוהה, עם גמישות מבחינת הזמן והמקום שבו יוכלו להשתתף בהדרכה ואפילו אפשרות לחזור על ההדרכה שוב ושוב מבלי לייקר את העלויות עבורכם. 

הדרכת שותפים - נניח ומדובר ביצרן שעוני יוקרה אשר רוצה לטפח את ערכי המותג וגם לשפר את המכירות. מותג השעונים מציע את מוצריו באמצעות חנויות יוקרה שונות ורוצה להבטיח שכל העובדים, למרות שאינם עובדיו הישירים, ידעו להעביר את מסרי המותג וישפרו את המכירות. ובהתחשב בכך שמדובר במותג יוקרה בינלאומי עומדות לפניו שתי ברירות: לשלוח צוותי הדרכה למדינות שונות, או להביא עובדים אל מטה החברה בשווייץ. לכל אחת מהאפשרויות ישנן עלויות גבוהות. במקרה זה הפתרון המתבקש הוא הדרכה באמצעות האינטרנט. וכאן שוב אנו יכולים ליהנות מהיתרונות הרבים של מערכת ניהול למידה LMS. 

קליטת עובדים חדשים - אחד הדברים המאתגרים ביותר עבור כל עסק הוא השלב של קליטת עובדים חדשים לאחר שהושלם שלב הגיוס. לארגון חשוב מאוד שהעובד ייקלט היטב בשורות הארגון, ירגיש בנוח ויבין את ערכי הארגון, הנהלים הפנימיים וכל מה שמצפים ממנו, כמו גם כל מה שצריך לדעת בשביל העבודה היום יומית. בארגונים גדולים זה עלול להיות אתגר, לכל ארגון צורת התנהלות משלו ועובד חדש לא תמיד יודע מהן הפרוצדורות, מי הם בעלי התפקידים וכל מיני דברים חשובים.  שימוש במערכת LMS מאפשר ליצור מערך הדרכה מיוחד לקליטת עובדים חדשים. העובדים יכולים לגשת לקורס מייד עם כניסתם לתפקיד וללא צורך להמתנה למועד בו יהיו מספיק עובדים חדשים המצדיקים הדרכה. כמו כן מחלקת ההדרכה יכולה תמיד לעדכן בקלות את תכני הקורס ולהבטיח את עדכניות הקורס בהתאם לשינויים שונים המתרחשים בחברה. 

הדרכה לאנשי מכירות טלפוניים - ארגונים רבים נעזרים במוקד מכירות טלפוני במיקור חוץ. כך הם יכולים ליהנות מהתשתיות הטכנולוגיות והשירות של אנשי מכירות בעלי ניסיון אשר יודעים לסגור עסקאות. אך למרות הניסיון של אנשי המכירות, בכל פעם שהם נדרשים לתת שירות ללקוח חדש הם צריכים ללמוד את מאפייני שירותיו או מוצריו. מערכת LMS יכולה לספק דרך קלה להדריך את אנשי מוקד המכירות באמצעות למידה ארגונית אפקטיבית.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים