חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מה חשוב לדעת על פתרונות להתקרחות נשית

 

השתלות שיער נחשבות לפתרונות מעולים להתקרחות גברית או נשית, והליכים אלו מתבצעים כדי להוסיף שיער לאזור על הראש שעלול להיות מדולל או מקריח. פתרונות להתקרחות נשית מתבצעים על ידי נטילת שיער מחלקים עבים יותר של הקרקפת, והשתלת הזקיקים בקטעים דלילים או קרחים בקרקפת

 

השתלות שיער נחשבות לפתרונות מעולים להתקרחות גברית או נשית, והליכים אלו מתבצעים כדי להוסיף שיער לאזור על הראש שעלול להיות מדולל או מקריח. פתרונות להתקרחות נשית מתבצעים על ידי נטילת שיער מחלקים עבים יותר של הקרקפת, והשתלת הזקיקים בקטעים דלילים או קרחים בקרקפת.

מקורות מוסמכים קובעים שכשישים אחוזים מהגברים וחמישים אחוזים מהנשים ברחבי העולם חווים נשירת שיער כלשהי. על מנת לטפל בכך, אנשים משתמשים לעתים קרובות במוצרים ללא מרשם, כולל טיפולים מקומיים כמו מינוקסידיל.

פתרונות להתקרחות נשית מתמקדים בשיטות מתקדמות לשיקום שיער

ההשתלה הראשונה בוצעה בשנת 1939 ביפן, עם שערות קרקפת בודדות. בעשורים הבאים רופאים פיתחו את טכניקת ה"תקעים", הכרוכה בהשתלת קבוצות שיער גדולות.

עם הזמן, מנתחים החלו להשתמש במיני ומיקרו שתלים כדי להפחית את המראה הבולט של השיער המושתל בקרקפת, והיום ניתן למצוא פתרונות להתקרחות נשית או גברית בהליכים מתקדמים שמשיגים תוצאות טבעיות ויפות.

האם השתלות שיער עובדות?

ברוב המקרים, השתלות שיער מוצלחות יותר ממוצרי שיקום שיער ללא מרשם, אבל יש לקחת בחשבון כמה שיקולים:

  • בין עשרה לשמונים אחוזים מהשיער המושתל יצמח באופן מלא בתוך כשלושה עד ארבעה חודשים.
  • כמו שיער רגיל, גם שיער מושתל ידלדל לאורך זמן.
  • לאנשים עם זקיקי שיער רדומים, שהם שקיות שמכילות שיער מתחת לעור אבל כבר אינם מצמיחים שיער, הליכי השתלות שיער יניבו תוצאות פחות יעילות. אבל מחקר שנערך בשנת 2016 מציע כי טיפול בפלסמה שיכול לסייע עד 74% או יותר לתמיכה בהשתלת השיער.

 

פתרונות להתקרחות נשית אינם מתאימים לכל הנשים

פתרונות להתקרחות נשית משמשים בעיקר להחזרת שיער במקרה של התקרחות או דילול באופן טבעי, או שהשיער אבד בגלל פציעה. רוב ההשתלות מתבצעות עם שימוש בשיער הקיים, ולכן הליכים אלו אינם יעילים לטיפול בנשים עם מצבים כגון:

  • דילול והתקרחות נרחבים.
  • נשירת שיער בגלל כימותרפיה או תרופות אחרות.
  • צלקות קרקפת עבות מפציעות.

 

איך עובד הליך השתלת שיער?

במילים פשוטות, בהליך השתלת שיער המנתח לוקח שיער קיים ומעביר אותו לאזור בו אין שיער. בדרך כלל, השיער נלקח מאחורי הראש, שם קיימת צמיחת שיער סמיכה.

לפני ההשתלה, המנתח מעקר את האזור בו יוסר השיער ומרדים אותו באמצעות חומר הרדמה מקומי. ניתן גם לבקש הרגעה על מנת להקהות יותר את התחושה. פתרונות להתקרחות נשית מתבצעים באחת משתי שיטות השתלה: FUE או FUT.

תקופת ההתאוששות והמתנה לתוצאות הטבעיות

פתרונות להתקרחות נשית בשיטת FUT או FUE עשויות להיות כרוכות בתקופת התאוששות שנמשכת מספר שעות עד מספר ימים. בין השאר, משך תקופת ההתאוששות תלוי בכמות העבודה המנתח מבצע.

לאחר תקופת ההתאוששות, המנתח מסיר בזהירות את התחבושות. האזור עלול להיות נפוח, ולכן המנתח עשוי להזריק טריאמיצינולון לאזור על מנת למנוע נפיחות.

סביר להניח שתהיה תחושת כאב קל באזור ההשתלה, כמו גם באזור ממנו נלקחו זקיקי השיער, והמנתח יכול לרשום תרופות להרגעת הכאב. כל התופעות הן קלות ופתירות, והתוצאות הטבעיות והמרהיבות של השתלת השיער יתחילו להופיע כעבור מספר חודשים, ויימשכו כמעט לכל החיים.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים