חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שפת גוף של נשים

 

יום חמישי בערב, כיף קצת להשתחרר משגרת היום יום, אתה מתלבש יפה, נוסע עם החבר’ה, מגיעים לבר מגניב, מוסיקה טובה ואנשים טובים. מה צריך יותר מזה? האמת שלא הרבה, אבל כשהשיח בין המינים מגיע מדי פעם נהיית תפנית בעלילה

 

יום חמישי בערב, כיף קצת להשתחרר משגרת היום יום, אתה מתלבש יפה, נוסע עם החבר’ה, מגיעים לבר מגניב, מוסיקה טובה ואנשים טובים. מה צריך יותר מזה? האמת שלא הרבה, אבל כשהשיח בין המינים מגיע מדי פעם נהיית תפנית בעלילה. לפעמים יוצא טוב ולפעמים יוצא פחות טוב. "העיקר שניגשת" החבר’ה מפרגנים, "כל הכבוד אחינו, מברוק!" במידה ונהנית איתה והייתה שיחה טובה. מה שבטוח זה שלרוב הגברים התשובה שלה תשפיע בצורה משמעותית על הערב. לחיוב או לשלילה.

בוא נכנס ונחקור את הסיטואציה בצורה עמוקה יותר ונלך לרגע שהחלטת לגשת. קמת מהכיסא ומה הרגשת? רוב המחקרים מראים שאתה מרגיש דופק מואץ משולב עם לחץ ותחושת ביטחון כלשהי. אתה מרגיש שאתה צריך להוכיח ולמרות שאתה יודע מה אתה שווה יש לך איזה תחושת ספק שאולי זה לא יעבור לצד השני כמו שזה יכול לעבור. זה משהו שככל שהנסיון עולה התחושות שתיארתי מורגשות פחות ופחות אבל זה עדיין נמצא שם. זה חלק מתהליך החיזור שלנו, אבל האם יש דרך לקפוץ לאותו שלב בו אתה כבר עם נסיון? להפחית את התחושות שאנחנו לא רוצים להרגיש ולהעלות את אלה שכן? התשובה היא קצת מורכבת, אבל לי יש תשובה לזה.

המוח האנושי יודע לקרוא את שפת הגוף של הצד השני בצורה פנטסטית. הוא מסתכל, מבין מה הוא רואה, מפענח ולאט לאט מאפיין. מה המשפט המפוצץ הזה קשור? תראה, הפעם הראשונה מלחיצה והפעם האלף משעממת. זה קורה בגלל החוסר וודאות של הפעם הראשונה ולא בגלל שום סיבה אחרת כמו נסיון. ככל שאתה ניגש יותר המוח התת מודע שלך מתקרב יותר לתוצאה של הצלחה. הוא יודע להגיד לך שיש יותר סיכוי שתצליח כי אתה רואה תנועות שאתה מכיר כמו מבט, צחוק, הישענות לאחור, שילוב ידיים וכל השפת גוף של אותם נשים שאומרת לך שאתה יכול לבוא. ברגע שהמוח שלך כבר הבין מה עובד ומה לא עובד אתה מקבל ביטחון ומתפקד טוב יותר.

במאמר הזה אני רוצה לתת לך כמה כלים שיעזרו לך להבין שפת הגוף של נשים כדי לקבל את אותו ביטחון מבלי שתצטרך לגשת בחשש עשרות פעמים ולקבל את אותם כוויות.

קשר עין 

קשר עין הוא סימן שונה בכל שלב של מערכת היחסים. אם אתם עוד לא מכירים ואתה יושב בבר עם חברים רוצה לגשת אליה ולא יודע אם כן או לא, ואתה מידי פעם מגניב מבט קצר אליה ורואה שהיא הסתכלה אליך וישר מנתקת קשר עין לפי הכללים של שפת גוף של נשים היא רוצה לראות אם אתה מחפש את קשר העין שלה. זה משהו שקורה בתת מודע מבלי שהיא בכלל יודעת. בקשר זוגי ארוך טווח ובתחילת קשר המשמעות של קשר עין היא שונה. כדי לקרוא על זה אני שולח אותך למאמר שמרחיב על שפת גוף של נשים.

תנועות של "תסתכל עלי" 

אנחנו הגברים חוטאים בזה שלרוב אנחנו לא קולטים את הסימנים האלו אבל הם אומרים הרבה על רצון לתשומת לב. נשים רוצות להרגיש שמחזרים אחריהן, הן רוצות להרגיש שרוצים אותן והן הרבה פעמים צריכות לעשות משחקים שיגרמו לך להסתכל עליה. אותם המשחקים זה לא דברים גדולים שאתה תסתכל ותגיד הנה היא רוצה אותי אלא דברים קטנים שהיא עושה אותם מהתת מודע שלה והם מכוונים לתת מודע שלך. ראית פעם בחורה בזמן דייט מתכופפת לגרד ברגל ומחזיקה את המחשוף שלה? בטח אתה שואל את עצמך "מה הסימן פה?" וזה הטעות שלנו. כשהיא מגרדת ברגל ושמה יד על החזה שלה היא יודעת שאתה מחפש את החריץ שייתן לך להציץ פנימה, וזה בדיוק הסימן. דוגמה נוספת זה משחק בשרשרת. היא לא משחקת בשרשרת להנאתה ביום יום. היא משחקת בה כדי שתסתכל על השרשרת ועל החזה שלה באופן כללי. תבין שהיא רוצה מבט שלך לאיזורים האלו. גם שיער נחשב חלק נשי ולכן השיער הארוך שלה שהיא משחקת בו הוא סימן לשפת גוף אצל נשים.

ראפור

הסימן האחרון שנדבר עליו נקרא ראפור או בשפה פשוטה – חיקוי. משמעות הראפור היא שצד אחד מחקה את הצד השני ממש כמו מראה. כמובן שלא ברמת הסנטימטר ובאותה השניה אבל כשאתה יושב בצורה מסויימת ואתה שם לב שהבחורה יושבת בדיוק כמוך, נותנת לך מבט חטוף ועושה איזה תנועה מושכת תשומת לב כמו משחק בשרשרת, הסיכויים לטובתך וזה שפת גוף שאתה מחפש. אם אתה רוצה לבחון את זה רמה אחת יותר לעומק תשנה קצת את פוזיציית הישיבה ובדוק אם בזמן הקרוב היא משנה אותה. אם היא משנה אותה לתנוחה שהרגע שינית היא ראתה אותך, והתת מודע שלה רצה לגרום לך לשים לב אליה ולכן אתה יכול לקחת את זה כסימן שפת גוף חיובי.

לסיכום, שפת גוף אצל נשים זה מדע שלם, אני מזמין אותך לקרוא עוד על הנושא ולשלוט בו כי בסוף זה יעזור לך. אי אפשר להתווכח עם זה, שפת גוף היא מרכז התקשורת אצל בני אדם.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים