חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

פרויקטים מעניינים באזור תל אביב

 

העיר הלבנה חווה רנסנס אדריכלי בשנים האחרונות ונראה שכמעט בכל פינה באזור צץ לו פרויקט עם לוק אנד פיל ייחודי. אז איפה כדאי לעצור ולהעיף מבט, להשקיע או סתם לתכנן את בית החלומות שלכם? קבלו כמה פרויקטים סופר מעניינים באזור תל אביב

 

השקעה או מגורים ? זאת השאלה!

לפני שנסקור אתה פרויקטים הכי טרנדיים בבירה התרבותית של המדינה, חשוב לוודא מהם הצרכים והרצונות שלכם. האם אתם מבקשים להשקיע במקום עם פוטנציאל תשואה גבוה יותר או שאתם רוצים לעבור עם המשפחה שלכם לבית שנמצא במרחק הליכה מאיפה שכל הבאז נמצא? בכל מקרה, מענה כנה על התשובות האלו יעזור לכם לבצע את ההחלטה הנכונה. אז רגע לפני שאתם עונים – קבלו 3 פרויקטים סופר מעניינים שנמצאים באזורים הכי מבוקשים.

יאנג יפו –צהלון מתעוררת לחיים

כמעט לכל מי שמכיר את תל אביב יש סופט ספוט לשכונת צהלון ביפו ורבים רק חיכו לטוויסט האדריכלי שיחזיר עטרה ליושנה. עדיין לא בטוח שפרויקט YUNG הוא התשובה אבל אין ספק שמדובר בניסיון מרשים של חברה שכבר הוכיחה את עצמה ועל הנייר מדובר בפנינה של ממש. עם פארק מינימליסטי שעושה כבוד לאווירה הייחודית שקיימת באזור, קווים נקיים ומפרט טכני עשיר בכל דירה בפרויקט – אין ספק שמדובר בפרויקט שאפתני שיותר ממומלץ לבדוק. מקרוב.

גבול תל אביב גבעתיים מעולם לא נראה טוב יותר

פרויקט גונן מספק הצצה להתחדשות עירונית חכמה ותוחם את תל אביב וגבעתיים בצורה מרשימה במיוחד. למרות שלכאורה מדובר על פרויקט תמ"א קלאסי, המיקום של המבנה, השימוש הנכון בחומרים והמרפסות הקלאסיות ששודרגו – מספקות הצצה לעתיד של ההתחדשות העירונית. בזכות המיקום המיוחד בגבולו של הכרך הגדול, ניתן לראות את המפגש בין השקט הוויזואלי של גבעתיים והנוף האורבני שמאפיין את העיר ללא הפסקה.

 אחרון חביב - פרויקט יהודה הימית במרכז יפו

אם פרויקט יהודה הימית ביפו נראה לכם פרויקט נדלני נוסף, אתם לגמרי טועים. הפרויקט, אשר מונה בסך הכל 13 יחידות דיור, אמור להציב סטנדרט חדש ברמת הגימור וליהנות מקומת מסחר שוקקת שנמצאת בגג המתחם. ההקפדה על מינימליזם עיצובי אמורה להיות אנטי תזה לכמה מהבניינים החדשים שבאזור ולא מעט משקיעים כבר הביעו התעניינות. ללא ספק שווה ביקור. ואם אתם כבר שם... ואל תשכחו לבדוק את מסעדות הרחוב השוות שנמצאות במרחק הליכה.

 לסיכום: יש לא מעט פרויקטים מעניינים אשר נמצאים באזור תל אביב ומגוון של הזדמנויות למי שמבקש לגור או להשקיע באחת הערים הכי יפות בעולם. כדאי לקחת בחשבון שלכל אזור יש את הסטייל והוויב שלו (כך שגם התשואה משתנה בין מקום למקום) ושיותר מכדאי לעשות סיור ברחבי השכונות הפנימיות והחיצוניות של העיר – בטרם כל רכישה.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים