חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

להיראות ולהרגיש צעירים עם מתיחת עור הפנים

 

הטכנולוגיה המודרנית בשירות האדם באינספור מובנים. טלפונים סלולאריים בכל כיס, לוויינים משייטים בחלל ומעבירים לנו מידע, המדע משגשג לשירותנו, כאשר מדע הרפואה כמובן מושך קדימה בחוד החנית

 

הטכנולוגיה המודרנית בשירות האדם באינספור מובנים. טלפונים סלולאריים בכל כיס, לוויינים משייטים בחלל ומעבירים לנו מידע, המדע משגשג לשירותנו, כאשר מדע הרפואה כמובן מושך קדימה בחוד החנית. אנו חיים בעידן של שפע, עידן בו יש מקום רב וערך רב לרפואה הקוסמטית. טיפולים כמו מתיחת עור הפנים הפכו מרעיון אוטופי של מראה צעיר נצחי למציאות פשוטה להשגה, גם ברמת הזמינות וגם ברמת המחיר.

אם גם אתם סובלים מעור פנים נפול, עייף, כבד ולא חזק, אם קמטי ההבעה שלכם מביעים יותר ממה שהייתם רוצים להביע, והעולם מגיב לכך בהתאם, בוודאי תשמחו לגלות שהטכנולוגיה המערבית המתקדמת של ימינו מאפשרת לכם לא רק להיראות צעירים, אלא גם להרגיש צעירים יותר עם טיפול למתיחת העור בפנים בקלות רבה ועם תוצאות מהירות.

מי בעצם עושה מתיחת עור הפנים?

שני פנים לשאלה זו, הן ברמה המקצועית, כלומר איזה אדם מבצע את התהליך, ומן הצד השני של המתרס – מי מאיתנו בוחר לקבל את הטיפול הייחודי. ובכן:

  1. רופא מומחה - מתיחת עור הפנים נעשית על ידי רופא כירורג המתמחה בכירורגיה פלסטית. לא כל רופא יכול לבצע את ההליך, ואפילו לא כל כירורג. בשביל לעשות מתיחת עור פנים מוצלחת יש לדעת ולהכיר היטב את הטכניקות החדישות ביותר, בכדי להימנע מצלקות ובפגיעה בפנים, ולהוביל לתוצאות הרצויות של פנים צעירות יותר וקורנות יותר.
  2. כולנו יכולים – או לפחות רובינו, כל אדם שעבר את גיל 40 פחות או יותר הינו מועמד ראוי לניתוח זה. ישנם ברי מזל שזכו בפנים צעירות בגנטיקה שלהם, אך אלו המיעוט. שאר בני התמותה יוכלו ליהנות מאוד מתוצאותיו של הליך זה של מתיחת עור פניהם.
  3. חלקנו לא יכולים – למרות הנגישות הגבוהה והגמישות הגבוהה במתן טיפול מתיחת עור פנים, הרי שישנם אלו שמסיבות רפואיות אלו או אחרות שפשוט לא יוכלו ליהנות מיתרונות הטיפול. אם אתם סובלים ממצב רפואי כרוני כלשהו יש ליידע את הרופא בשיחת הייעוץ, ולגלות האם אתם יכולים לעבור את ההליך.

מה עושים במתיחת עור הפנים?

ניתוחים פלסטיים מגיעים כיום עם רשימת קניות לא רעה בכלל, ומאפשרים מגוון וגמישות בבחירה שלכם. החלק העליון של הפנים למשל מתאפיין בנפילת עפעפיים וגבות. לצורך כך ישנם טיפולים להרמת העפעפיים והגבות, ואם כבר ניגשתם לאזור זה, אפשר להעלים את השקיות שנוצרות עם השנים מתחת לעיניים.

מן הצד השני של הפנים ישנו הסנטר והצוואר, שני אזורים שזוכים, לאחר שנים של אינטראקציה עם כוח המשיכה, לנפילה ויצירת מראה כבד כמו שקיות. מתיחת צוואר הינו הליך נפוץ בכירורגיה הפלסטית, לצד ניתוח סנטר, שנועד לרוב למצבים מבניים לא מחמיאים. מתיחת עור הפנים יכולה להיעשות בטכניקות שונות, ולהוביל את המטופל למראה צעיר ורענן, בריא ונאה, בקלות יחסית, ובזמן קצר מאוד.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים