חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מה עושים במקרה שפורץ המנעולים שבר את הדלת?

 

הזמנתם פורץ מנעולים והוא גרם לנזק? מעוניינים להבין מה קורה במצב שבו פורץ המנעולים שובר את הדלת שלכם, מבלי שביקשתם ומבלי לתקן אותה? המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם

 

הזמנתם פורץ מנעולים והוא גרם לנזק? מעוניינים להבין מה קורה במצב שבו פורץ המנעולים שובר את הדלת שלכם, מבלי שביקשתם ומבלי לתקן אותה? המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם.

מיהו פורץ מנעולים מוסמך?

פורץ מנעולים הוא מנעולן מוסמך, שעבר הכשרה מתאימה, ואשר יש לו אישור ממשטרת ישראל לעסוק בפריצת מנעולים כחוק. כאשר אתם בוחרים מנעולן, חשוב מאוד לבחור רק במנעולן מוסמך. וזאת כי רק עליו אתם יכולים לסמוך שיבצע את העבודה נאמנה.

אילו שירותים יוכל לספק לנו פורץ המנעולים?

פורץ המנעולים יכול לספק לנו מגוון שירותים שונים, כמו: פריצת דלתות רכב, תיקון דלתות רכב, פריצת דלתות של מבנים, פריצת כספות, החלפת מחזיר שמן ריצפתי, החלפת מנעולים, כיוון דלתות וצירים, החלפת צילינדר בדלת, הגבהת דלתות, התקנת עינית, ידית או מחזיר לדלת ועוד.

מהו תפקידו של פורץ מנעולים?

תפקידו של פורץ המנעולים הוא "להציל" אותנו בעת צרה, כמו במקרה שנתקענו בתוך או מחוץ לרכב, או אם נתקענו בתוך או מחוץ לבית. במידה והמנעול נתקע בדלת וכעת אתם זקוקים לשירותי פריצת מנעולים, או שהמנעול נתקע דווקא בכספת שלכם ועכשיו היא לא נפתחת – תצטרכו להזמין את שירותיו של מנעולן מוסמך. הצילינדר נשחק? המפתחות שלכם נגנבו או נאבדו? ניסו לפרוץ לכם הביתה? או שאולי אתם עוברים לבית חדש, או שיש לכם שוכרים חדשים? במקרים אלו תזדקקו לשירותי החלפת צילינדר לדלת – אותם מספק פורץ המנעולים.

מה לעשות אם פורץ המנעולים שבר את הדלת או גרם לנזק?

פורץ המנעולים שבר את הדלת? אם כך, יש להבחין בין שני מקרים. האם מדובר בשבירת דלת כחלק מתהליך תיקון התקלה? או שמדובר בשבירת דלת לא רצויה ולא מתוכננת, אשר התרחשה בטעות ושלא כחלק מתהליך התיקון? במידה ומדובר באפשרות הראשונה – אז סימן שאין בעיה בעצם. אם פורץ המנעולים התכוון "לשבור" את הדלת כחלק מתהליך תיקונה, וכל עוד הוא אכן פותר את הבעיה ומשאיר לכם דלת שמתפקדת באופן תקין, אז אין בכך שום בעיה. אבל אם מדובר באפשרות השנייה, כלומר אם המנעולן שבר את הדלת מבלי להתכוון לכך, אז מתחילה למעשה הבעיה. מנעולן מקצועי אמור לאתר את התקלה, ולפתור את הבעיה. וכמובן, עליו להשאיר לכם דלת תקינה בגמר תהליך התיקון ששילמתם עליו. אך אם לא כך התנהל הדבר, ואם המנעולן שהזמנתם גרם לנזק ושבר את הדלת מבלי שזה מה שביקשתם ומבלי לתקן אותה – סימן שהמנעולן אינו מקצועי, כנראה שאינו מנעולן מוסמך ושאינו פועל כחוק, ואתם רשאים שלא לשלם לו. כדי להימנע ממקרים לא נעימים מסוג זה, הקפידו להזמין רק מנעולנים מוסמכים ומקצועיים, כמו אלו המוצעים דרך אתר 15 Minute Lock-Smith, המאפשר הזמנת פורץ מנעולים עד הבית.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים