חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

רכישת כיסאות לפינת אוכל

 

פינת האוכל שבכל בית מהווה פינה חשובה מאוד הן מבחינה פונקציונאלית והן מבחינה דקורטיבית. לא מעט אנשים מקדישים את מלוא תשומת הלב לבחירת השולחן לפינת האוכל ומקדישים פחות תשומת לב לכיסאות הנלווים

 

פינת האוכל שבכל בית מהווה פינה חשובה מאוד הן מבחינה פונקציונאלית והן מבחינה דקורטיבית. לא מעט אנשים מקדישים את מלוא תשומת הלב לבחירת השולחן לפינת האוכל ומקדישים פחות תשומת לב לכיסאות הנלווים. חשוב מאוד להבין כי לכיסאות הנלווים לשולחן פינת אוכל יש ערך רב. הכיסאות אמורים להסב את הנוחות המרבית לאדם כאשר הוא יושב לארוחה סביב השולחן. הם חייבים להיות יציבים, עמידים וכמובן, דקורטיביים ותואמים לסגנון העיצוב הכללי ולשולחן של פינת האוכל. בעוד שבעבר הבחירה של מרבית האנשים הייתה סט כיסאות תואם לשולחן, הרי שכיום ניתן להתאים כל סוג כיסאות שתרצו לשולחן בפינת האוכל שלכם.

כיצד בוחרים כיסאות לפינת אוכל בצורה נכונה?

בבואכם לבחור כיסאות לפינת האוכל שלכם, חשוב מאוד לשים דגש על מספר פרמטרים:

ראשית כל, הבחירה של סט הכיסאות צריכה להתבסס על כמות הסועדים סביב השולחן. כדאי לקחת בחשבון גם מצבים שבהם יהיו אורחים ועל כן, אפשר לרכוש סט כיסאות בכמות דיירי הבית או סט כיסאות הכולל כמה כיסאות ספייר שיהיו במקרה שבו אתם מארחים. כיום ניתן לרכוש כיסאות לפינת אוכל בכל כמות שרוצים. בעבר, כל שולחן הרלוונטי לפינה מעין זאת הגיע עם כמות כיסאות מוגדרת מראש, אך כיום האפשרויות בלתי מוגבלות וכל אדם יכול להתאים את כמות הכיסאות וסוג הכיסאות הרלוונטיים בהתאם לצרכיו, בהתאם לביתו ועוד.

בחירת חומר גלם איכותי

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לתת עליהם את הדעת כאשר מעוניינים לרכוש כיסאות לפינת אוכל הוא חומר הגלם ממנו הכיסאות עשויים. לאחר שהחלטתם איזה שולחן לרכוש ובאיזה גודל, זה הזמן לבחון את חומרי הגלם שמהם הכיסאות המוצעים למכירה עשויים. יש לבחור חומר גלם איכותי כגון: בד איכותי או עור איכותי, אשר מצד אחד יאפשרו ניקוי נוח ויעיל של הכיסאות במקרה שיתלכלכו, מצד שני ישמרו על המראה הטוב שלהם לאורך זמן ומצד שלישי, יחזיקו מעמד בצורה הטובה ביותר לאורך זמן רב. המטרה היא בסופו של דבר שהכיסאות ישמשו  אתכם נאמנה לאורך זמן רב מבלי להיפגם או להינזק ועל כן, חשוב לבחור בחומר גלם עמיד, איכותי ומומלץ. 

עיצוב הכיסאות

אם תיגשו לחנות רהיטים בכדי לרכוש פינת אוכל הכוללת כיסאות ושולחן אוכל, או אם תתבוננו בקטלוגים המציעים פינות אוכל, תוכלו לראות סטים מוכנים מראש כל פינות אוכל הכוללות הן את השולחן והן את הכיסאות התואמים לו. תמיד אפשר לבחור פינת אוכל שלמה התואמת את עיצוב ומראה הבית שלכם, אך חשוב שתדעו שאינכם חייבים לרכוש סט שלם. אתם בהחלט יכולים להרכיב לעצמכם את פינת האוכל שלכם בהתאם לבחירת השולחן שמתאים לכם והתאמת כיסאות לשולחן מההיצע הקיים בחנות. לכל אדם יש סגנון וטעם אישי בעיצוב ביתו ועל כן, אין ספק שלא תמיד נכון וכדאי להסתפק בפינת אוכל קיימת המכילה סט כיסאות ושולחן.

בבחירת כיסאות שאינם מגיעים ביחד עם שולחן של פינת אוכל, ניתן ליצור מראה מיוחד, מעניין ואלגנטי בכל בית. כמובן שלא כדאי להגזים ועדיין יש להקפיד על בחירת כיסאות תואמות בסגנון העיצוב שלהם לסגנון העיצוב של הבית שלכם וכן, לעיצוב השולחן שבחרתם. ניתן לבחור בשולחן אוכל בצבע עץ בהיר ולצרף לו כיסאות לבנים. לא מומלץ ליצור ניגודים חדרים מדי. המטרה היא בסופו של דבר ליצור פינת אוכל נעימה, אשר תשתלב באופן הרמוני  במראה הבית שלכם ותאפשר לכם לסעוד סביבה בנוחות. על כן, אם אתם מגיעים לאולם תצוגה כלשהו על מנת לרכוש פינת אוכל, הקפידו לבדוק מה האופציה לגבי כיסאות של פינת אוכל ובחרו את הכיסאות המתאימים לכם ביותר מכל הבחינות.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים