חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

המירוץ לדירה ב180 יום: ככה החזרנו את השפיות והשליטה ליידים של המשפחה

 

אם הייתם ממש במקרה זבוב על הקיר בביתה של משפחת ברקוביץ’ לפני שנתיים בלבד, ככל הנראה הייתם חושבים כי מדובר על משפחה שהיא ממש רגע לפני פירוק עם סוף בלתי נמנע של בני זוג שהולכים כל אחד לדרכם וילדים שנמצאים באמצע ולא ממש בטוחים איך מתרגלים לכל המצב החדש הזה

 

אם הייתם ממש במקרה זבוב על הקיר בביתה של משפחת ברקוביץ’ לפני שנתיים בלבד, ככל הנראה הייתם חושבים כי מדובר על משפחה שהיא ממש רגע לפני פירוק עם סוף בלתי נמנע של בני זוג שהולכים כל אחד לדרכם וילדים שנמצאים באמצע ולא ממש בטוחים איך מתרגלים לכל המצב החדש הזה. 

הרקע לכל זה הם קשיים כלכליים כבדים שנקלעו אליהם בני הזוג אושרי וטליה, על רקע לידתם של בתם השנייה כשנה לפני. למרבה הצער, סיפורים רבים כאלה אכן מסתיימים באופן הזה עם פיקו של תא משפחתי, ולמרבה השמחה זה לא אחד מהסיפורים אלה. בני הזוג האלו החליטו להרשם לתכנית של אלון גל בשם המירוץ לדירה ב180 יום, ועל אף שזה לא היה פשוט, זה מה שהחזיר את החיים שלהם למסלול הנכון ונתן להם אוויר לנשימה. כעת, הם רוצים לספר על המירוץ לדירה ב180 יום בשיטת אלון גל ולהסביר איך בדיוק זה שינה להם את החיים, והם עושים זאת לדברם על מנת לעזור לאנשים שנמצאים בנקודה שלהם. בואו נשמע את החוויה שלהם מנקודת המבט של טליה. 

"להיות או לחדול, זה כל הסיפור"

"זה אולי נשמע דרמטי, אבל הרגע שבו החלטנו ללכת על המירוץ לדירה ב180 יום, היה באמת הרגע בו החלטנו שלא לוותר על התא המשפחתי שבנינו. אני מזכירה משפטית במשרד עורכי דין קטן ובעלי עובד במשרד פרסום, ועל אף שלשנינו יש משכורות לא רעות יחסית, לא הצלחנו לסגור את החודש אחרי שהכנסו את הקטנה למשפחתון. יחד עם ההוצאות על הגן של הגדול ועם שכר הדירה שפשוט חנק אותנו מדי חודש, המינוס גדל ואפילו התחלנו לקחת הלוואות כדי לכסות אותו, מה שהפך את המצב לבעייתי אפילו יותר". 

"להסתכל למציאות בעיניים"

"מה שאהבתי בטכניקת המירוץ לדירה ב180 יום שייסד אלון גל, זה שהיא לא באה להתחנף ולהבטיח לנו נוחות ללא מאמץ והקרבות. חייבים להסתכל למציאות בעיניים, להבין ששינוי לא יקרה ללא צעדים אמיתיים ולהתחיל לקחת אחריות על העתיד שלנו, אחריות שהיא אך ורק שלנו."

"בשלב הראשון הבנו שאנחנו משלמים יותר מדי על הדירה שלנו. אנחנו גרים באזור יוקרתי ובבית חדש וגדול שהוא אומנם נעים מאד, אבל לא בהכרח משהו שאנחנו חייבים כרגע. עשינו את הצעד ועברנו לדירה קטנה יותר, שהתרגלנו אליה האמת מהר מאד והרגשנו בה בנוח באופן די מפתיע. במקביל, התחלנו לשים לב למה אנחנו מוציאים. גילינו למשל שאנחנו הולכים לפחות ארבע פעמים למסעדות בכל חודש ואפילו לא שמנו לב. הגדרנו תקציב ברור למותרות והצלחנו לקצץ כמעט בכל תחום בחיים שלנו. מכאן, הגיע הזמן לדבר על הגדלת הכנסות וחיסול החובות". 

"מחסלים את החובות, יוצרים השקעות"

"המירוץ לדירה ב180 יום בשיטת אלון גל היא טכניקה שמדברת בהכרח על יצירת השקעה, אבל מי בכלל חשב על חיסכון או רווחים במצב שהיינו בו? ובכל זאת, אחרי קצת יותר משנה שהתחלנו לשים לב להוצאות שלנו, החזרנו את ההלוואות ופעם הראשונה מזה שנים, המספר בחשבון הבנק הראה לנו פלוס ירוק ולא מינוס אדום. התחלנו לשים כסף בצד מדי חודש, ואחרי כשנה, בעזרת צוות המומחים של אלון גל שליווה אותנו לכל אורך הדרך, עשינו צעד שלא האמנו שנוכל לעשות אפילו עוד כשהיינו במצב טוב יחסית וקנינו את הדירה הראשונה שלנו להשקעה בצפון הארץ. שכר הדירה כיסה את ההחזר החודשי ואפילו השאיר לנו עוד כמה שקלים, ושם כבר היה לנו ברור שהבחירה שלנו להיכנס לתכנית המירוץ לדירה ב180 יום היה הדבר הכי נכון שיכולנו לעשות".

"במקביל, אושרי לתת שירותים ללקוחות פרטיים בזמן הפנוי שלו, ואני התחלתי לעשות כסף בפעם הראשונה מהתשוקה האמיתית שלי - ליווי וייעוץ הנקה לנשים לאחר לידה. המירוץ לדירה ב180 יום עזר לנו לחזור למסלול מבחינה כלכלית זה ברור, אבל יותר מזה, השיטה של אלון גל החזירה לנו את האמונה בעצמנו, את ההבנה שגורלנו הכלכלי נמצא בידיים שלנו בלבד, ואת העובדה הכל כך פשוטה ומתבקשת שביחד אנחנו יכולים לעשות הכל. אם אתם שואלים אותי, המירוץ לדירה ב180 יום בשיטת אלון גל היא לא רק טכניקה לייעול כלכלי, אלא תורה שלמה ותפיסת חיים שכל אדם בעולם צריך להכיר ויכול ללמוד ממנה. במיוחד אם אם אתם חווים קשיים כלכליים, השיטה של אלון גל זה משהו שבהחלט כדאי לכם להכיר".   

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים