חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

החלפת מצבר עד הבית

 

מצבר הוא סוללה המספקת אנרגיה חשמלית לרכב ובלעדיו הרכב לא יכול להתניע. המצבר משמש ספק למערכות החשמליות הקיימות ברכב כמו, אורות ורדיו. כאשר הרכב לא מתניע ברוב המקרים הבעיה היא במצבר

 

מצבר הוא סוללה המספקת אנרגיה חשמלית לרכב ובלעדיו הרכב לא יכול להתניע. המצבר משמש ספק למערכות החשמליות הקיימות ברכב כמו, אורות ורדיו. כאשר הרכב לא מתניע ברוב המקרים הבעיה היא במצבר.

מה עושים אם הרכב לא מתניע?

כשהרכב לא מתניע סביר להניח שהבעיה נובעת מהמצבר, או שהוא נגמר או שהוא התרוקן. אם המצבר התרוקן צריך להתניע את הרכב בעזרת כבלי התנעה ולמלא את המצבר על ידי נסיעה, עדיף נסיעה מהירה מחוץ לעיר כך המצבר מתמלא טוב יותר. אם המצבר נגמר, צריך להחליפו ולשם כך אין צורך להגיע למוסך, מה שצריך לעשות זה להתקשר לשירות מצבר עד הבית. בשיחת הטלפון עליכם לעדכן אותם במיקום הרכב ובסוגו ותוך זמן קצר יגיע איש שירות עם כמה מצברים המתאימים לרכב, הוא יסביר לכם את היתרונות והחסרונות של כל מצבר ויתקין לכם מצבר חדש על פי בחירתכם.

כיצד בוחרים מצבר לרכב?

כשבוחרים מצבר חדש צריך להתאים את סוג המצבר לסוג המנוע, סוג המצבר משפיע על גודלו הפיזי וצריך לוודא שהוא נכנס לתא המצבר במנוע. נפח ועוצמת המנוע של הרכב משפיעים על קיבולת המצבר הדרושה כדי למנוע מצבים של אי התאמה בין המצבר לרכב יש לעיין בספר היצרן של הרכב או התייעצו עם איש מקצוע.

כלי רכב פרטיים ידרשו מצברים בעלי קיבולת של 90-45 אמפר. מחיר מצבר הוא כמה מאות שקלים, תלוי במותג ובאיכות, מצברים המיוצרים בסין ובתורכיה הם הזולים ביותר אך אינם האיכותיים ביותר. מחיר המצבר מושפע גם מחודשי האחריות שניתנים לו מהיצרן, בעת קניית מצבר חדש הקפידו לקבל את תעודת האחריות. 

גורם נוסף לבדיקה בעת בחירת המצבר הוא התאמתו לתנאי האקלים בארץ, רוב המצברים בארץ מגיעים עם ריכוז של חומצה גבוה יחסית ולכן אינו מתאים למזג האוויר החם בארץ. המצברים המותאמים לישראל צריכים להיות עם ריכוז נמוך יותר של חומצה, המצברים חייבים לעמוד בתנאי מזג האוויר החמים שלנו ובעלי קיבולת גבוהה ועמידות לאוך זמן בפריקות עמוקות.

איש השירות של שירותי החלפת מצבר עד הבית יבדוק את כל הגורמים הללו וימליץ במקצועיות על המצבר המתאים ביותר, אך חשוב שיהיה לכם מושג במה מדובר כדי שתוכלו לבחור נכון. 

איך שומרים על אורך חייו של המצבר

אורך חייו של מצבר נע בין 5-3 שנים, כלומר צריך להביא בחשבון שכל כמה שנים צריך להחליף את המצבר. שני גורמים עלולים לקצר את אורך חיי המצבר והם טעינת יתר או התחממות. אם אתם נוסעים לתקופה ארוכה לחו"ל למשל, כדאי לבקש מחבר או בן משפחה להתניע מידי פעם את הרכב. אפשרות נוספת היא לנתק את המצבר ולשמור אותו במקום קריר ומוצל.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים