חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הפתרון הטבעי לבעיות פוריות

 

10% מהזוגות שמנסים להיכנס להיריון נתקלים בבעיות פוריות. אין ספק שמדובר בבשורה קשה מנשוא להכלה, וברוב המקרים הרופא המטפל ימליץ להתחיל בטיפולי פוריות, גם אם קיימות אופציות נוספות על השולחן

 

10% מהזוגות שמנסים להיכנס להיריון נתקלים בבעיות פוריות.

אין ספק שמדובר בבשורה קשה מנשוא להכלה, וברוב המקרים הרופא המטפל ימליץ להתחיל בטיפולי פוריות, גם אם קיימות אופציות נוספות על השולחן.

טיפולי פוריות כוללים בתוכם:

  1. תרופת האיקקלומין - טבליות הניתנות לבליעה אשר תפקידן להעלות את הסיכוי לביוץ.
  2. זריקות FSH - הזרקת הורמון המעודד צמיחה של זקיקים בשחלות והבשלת ביציות, זריקות אלו מלוות בתופעות לוואי שונות, כמו: נפיחות בבטן, צבירה של נוזלים וכאבי בטן.

לפני שאתם יוצאים לדרך הזו, לעיתים הקושי בכניסה להיריון נובע מפספוס הימים הפוריים בחודש ובפרט יום הביוץמוטב שתדעו כי קיימים פתרונות נוספים, טבעיים ונטולי תופעות לוואי, ובעלי סיכויים לא מעטים אשר יאפשרו לכם לדעת בדיוק מתי מתחילים ימי הביוץ ומהי תקופת הפיריון הטובה ביותר, בהסתמך על למידת גוף האישה תודות לטכנולוגיה חדשנית ופשוטה לשימוש.

הפתרון השכיח והפשוט ביותר היה מחשבון הביוץ האינטרנטי, המצוי ברוב אתרי קופות החולים, אך אחת הבעיות העיקריות בשימשו בו - היא חוסר הדיוק, וההסתמכות אך ורק על תאריך המחזור החודשי האחרון ולא על סמך נתונים אישיים וייחודיים של האישה. 

בשנים האחרונות ניתן לראות אמצעי טכנולוגיה חדישים ומדויקים יותר, אחד הפתרונות החדשים ביותר בשוק הישראלי הינו מכשיר הדייזי, הפועל על פי שיטה של המודעות לפוריות האישית שלך .

ה"דייזי" הוא מחשבון פוריות הפועל על ידי מדידת חום גוף מדי בוקר מתחת ללשון והזנה של ימי המחזור למכשיר. נתוני מדידת הטמפרטורה ונתוני המחזור מחושבים על ידי אלגוריתם מתקדם (אשר פותח לפני למעלה מ-30 שנה ואוגר בתוכו נתונים של מעל ל-5 מיליון מחזורים חודשיים שונים על מנת לחשב את מצב פוריות האישה ביחס לכל הנתונים שנאספו במהלך השנים).

איך נעשית המדידה?

ה"דייזי" הינו מכשיר קופמקטי בעל עיצוב חדשני, קל לנשיאה ובעל משקל של כמה גרמים בודדים.

בחלק העליון של "דייזי" ישנה לשונית דקה, אשר מותאמת במיוחד למדידת חום מתחת ללשון. 

לאחר מספר דקות בודדות, ניתן להבחין באורות המוצגים על המכשיר, ובעזרתם תוכלי לדעת האם היום הנוכחי את: 

  1. לא פוריה
  2. פוריה
  3. מתקרבת לווסת
  4. ייתכן שבהריון
  5. אמורה לבייץ

כל המידע הזה יתקבל באופן מיידי, בדרך שהיא 100% טבעית וללא שום תופעות לוואי.

בעזרת מכשיר ה"דייזי" חישוב הביוץ  ובדיקתו יהפכו לחלק משגרת היום, ללא צורך במאמץ נוסף ובתסכול מיותר. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים