חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מה זה מתווך דירות?

 

מתווך דירות הוא שירות המסייע לשוכרים למצוא דירה מתאימה. הם עוזרים לשוכרים על ידי מתן מידע על דירות פנויות, משא ומתן על מחיר השכירות עם המשכיר וחתימה על חוזה שכירות

 

מתווך דירות הוא שירות המסייע לשוכרים למצוא דירה מתאימה. הם עוזרים לשוכרים על ידי מתן מידע על דירות פנויות, משא ומתן על מחיר השכירות עם המשכיר וחתימה על חוזה שכירות.

מתווך יכול להיות מישהו שיש לו גישה לדירות רבות בו זמנית ויכול לחפש על סמך מה שאתה מחפש. הם משלימים את החסר בכל הנוגע לחיפושי אינטרנט ותחומי מחקר נפוצים אחרים על ידי גישה למידע שאינו זמין דרך ערוצים אחרים.

מתווכים אלו גובים בדרך כלל אחוז מסך שכר הדירה כאשר הם מוצאים לכם דירה להשכרה.

למה כדאי להשתמש בשירותיו של מתווך דירות?

ישנן יתרונות רבים לשימוש בשירותי מתווך דירות.

בואו נתחיל בזה שמתווך דירות חוסך לך המון המון זמן וזמן כמו שיודעים זה כסף. בשוק יש היצע דירות מאד גדול, הזמן שייקח לכם לעבור על הדירות ולחפש מה טוב לכם הוא עצום, אתם תמצאו את עצמכם חופרים במודעות באינטרנט, מחפשים ברשתות החברתיות ובעצם פתאום תשימו לב שהעיסוק הזה תופס לכם את רוב זמן הפנוי שלכם.

המתווך חותך את הזמן הזה לפחות בחצי, הוא עושה בשבילכם את הסינון הראשוני - מביא עד אליכם את הדירות שאתם באמת מחפשים ולא את כל הדברים שלא רלוונטיים אליכם.

אז נכון, אתם עדיין תצטרכו לטייל איתו לכל מיני דירות שהוא מייצג, אבל ברוב המקרים הם יהיו רלוונטיים אליכם, אתם קובעים לו כמה התקציב שלכם, כמה חדרים ואיזה דירות או בתים אתם באמת מחפשים והוא יחפש לכם דברים שעומדים בקריטריונים הללו.

למה לבחור דווקא בבנימינה

אזור בנימינה הוא אחד האזורים היפים בארץ, האזור הזה מתפתח בקצב מסחרר ושווי הדירות לא מפסיק לעלות שם, גם אם אתם מחפשים דירות להשקעה, אזור בנימינה הוא אזור מעולה. 

משרד תיווך איכותי בבנימינה יכול לעזור לכם למצוא את העסקאות השוות ביותר גם עבור המשקיעים וגם עבור משפחות, אגב המקום מדהים בשביל משפחות צעירות שמחפשות מקום איכותי לגדל בהם את הילדים שלהם. המקום לא מפסיק להתפתח, החינוך שם נהדר, תוכלו למצוא שם את כל סוגי הגנים ובתי הספר. בנוסף בנימינה נמצאת במקום אסטרטגי הקרוב גם אזור הצפון וגם לאזור המרכז, ככה שיש לכם אפשרויות תעסוקה מגוונות. בנוסף גם אם לא בא לכם להשתמש ברכב ולנסוע לעבודה במרכז או בצפון, אתם יכולים לעלות בקלות על הרכבת ולהגיע לכל מקום שתרצו במהירות ובנוחות. 

לסיכום

למשרדי תיווך יש יתרונות רבים, אז נכון שאם אתם משתמשים בשירותי משרדי תיווך אתם תשלמו קצת יותר, תשלמו עמלות לסוכן, אבל אתם חייבים להבין שהכסף הזה חוסך לכם במקומות אחרים, בסופו של דבר הוא יחסוך לכם זמן רב ששווה לא מעט כסף.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים