חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

אפי קפיטל והמגמה הקהילתית: מהי הדרישה הבסיסית ביותר של רוכשי דירות חדשות בימינו?

 

זוהי דוגמה מצוינת שמראה את אופן המחשבה של אפי קפיטל .הרעיון בפרויקט הזה היה לייצר למשפחות חיים קהילתיים תוססים דרך חשיבה משולבת.

 

הם הייתם חוזרים אחורה בזמן, נאמר 5 עד 10 שנים פחות או יותר, והייתם עורכים סקר אקראי שמטרתו לבדוק מהן הדרישות החשובות ביותר של רוכשים שקונים דירה חדשה מקבלן, הייתם מגיעים ככל הנראה לכמה תשובות שחוזרות על עצמן. סביר שהייתם שומעים דברים לגבי המפרט של הדירה, הקרבה למרכזי קניות וכבישים מרכזיים והתשואה העתידית מהנכס - וכמובן שאלו הם דברים חשובים ביותר, אבל נראה שלרוכש הישראלי בשנים האחרונות יש דרישה אחת שעולה על כל השאר, והיא מגורים בהוויה קהילתית.

הסיבות לכך הן רבות ומגוונות. אפשר לדבר על האפשרות של רוכשים למטרות השקעה למשוך משפחות יציבות ומסודרות, על השאיפה של הדיירים לגור באזורים שמרגישים יותר אינטימיים ושיתופיים מסתם מתחמי בניינים וכן על הצורך האנושי ברשת בטחון חברתית חזקה. כך או כך, נראה כי חברות הנדל"ן המובילות מבינות את זה ומכוונות לזה בדיוק ודוגמה נפלאה לכך היא חברת הנדל"ן אפי קפיטל של היזם אפי שקדי.

הלך הרוח הקהילתי

מדובר על חברה בצמיחה מהירה במיוחד שאם תמשיך במגמה הזו תמצב את עצמה מהר מאד כאחת החברות הגדולות במשק. עד היום בנתה אפי קפיטל דירות בעשרות נקודות ברחבי הארץ כאשר הפרויקט המעניין והמצליח שלה ביותר הוא השכונה החדשה בגדרה, אלפי יחידות בגדלים שונים ובניינים בסגנונות שונים עם תשתית יציבה במיוחד לבניית קהילה ושכונה חמה וקרובה.

הדיירים שכבר אוכלסו, מתארים קשר קרוב ביותר עם נציגי החברה. מענה מהיר על כל שאלה, פיתרון לכל תקלה במהלך הדרך ומסירה של הדירות על פי לוחות הזמנים לעתים עם הקדמות. הדבר הזה עשוי להסביר את דרך החשיבה של קברניטי אפי קפיטל (שאגב, לאחר הצלחתה החלה להעסיק קבלניים פנימיים ולא הוציאה את העבודה החוצה בדיוק מתוך הצורך הזה לתת מענה יעיל ככל הניתן לדיירים) בתכנון הפרויקטים שלהם והאוריינטציה הקהילתית. כדי להבין את זה יותר לעומק בואו נדבר על שני פרויקטים עתידיים הנמצאים בשיווק ממש עכשיו.

הפרויקט בנווה דורון - רמלה

זוהי דוגמה מצוינת שמראה את אופן המחשבה של אפי קפיטל .הרעיון בפרויקט הזה היה לייצר למשפחות חיים קהילתיים תוססים דרך חשיבה משולבת. מצד אחד תכנון של הבניינים בצורה חכמה ונגישה עבור תושבי האזור ומצד שני בחירה במיקום מנצח לצד מרכזים קהילתיים, מרכזי קניות ותשתיות מודרניות. תוסיפו לזה את הקרבה לפארק, תחבורה ציבורית בשפע, שבילי אופניים, מתנסים ומרכזי תרבות ופנאי וקיבלתם את הנוחות המושלמת למשפחות. מרגע השקתו הפך פרויקט נווה דורון ברמלה לאחד המבוקשים בישראל וזוהי הסיבה העיקרית לכך.

הפרויקט הרביעי בבית שמש

כאן אפשר לראות את החשיבה קדימה והתפיסה הנדל"נית המתקדמת ששואפת לייצר קהילות ולא רק "אנשים שגרים זה לצד זה". הפרויקט הזה הוא למעשה הרחבה רביעית במספר של אפי קפיטל בשכונה החדשה והמבוקשת בבית שמש רמת בית שמש. בנייני בוטיק נמוכי קומה עם חיבור ליתר חלקי השכונה החולקת מתקנים קהילתיים, פארקים וגני שעשועים, רפואה ציבורית ותחבורה. הדיירים הקיימים בשכונות הותיקות יותר כבר נהנים מהחיים בסגנון הזה, ואלו המבקשים להצטרף מגיעים בדיוק מהסיבה הזו.

חוזרים למקורות

האם חזרנו לתקופות עבר של התכנסות וחזרה לקהילה ולסביבה הקרובה? יכול מאד להיות שכן, וזה בהחלט לא מפליא שחברות הבנייה הגדולות כמו אפי קפיטל רואות את זה. בכל מקרה צריך לזכור שזה בהחלט עשוי לרמוז לנו בעתיד על התשואה האפשרית של הדירה וזה לא פחות חשוב מכל פרמטר אחר.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים