חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

עו”ד גוטמן: 20 שנה במקצוע ושנה במע”ר

 

שירה גוטמן - עורכת דין, מגשרת, נוטריונית ומוסמכת לערוך יפוי כח מתמשך - מציינת שנה לפתיחת משרדה בבניין רקיע בחג האהבה

 

משרד עורכי דין שירה גוטמן מלווה את תושבי מודיעין והאזור בצמתים החשובים של החיים.

עו"ד שירה גוטמן לא תמיד חלמה להיות עורכת דין, אבל מרגע שהחלה לעסוק בתחום, בשנת 2002, היה לה ברור שהיא במקום הנכון, ועושה בדיוק את מה שהיא אוהבת.

כשפתחה את משרד עורכי הדין הנושא את שמה בשנת 2005, התמחתה בעיקר בדיני נזיקין, והתמקדה בתאונות דרכים ובפיצוי של לקוחותיה על פגיעות בגוף ובנפש. "זהו תחום מעניין, חשוב ומתגמל, בו התחלתי את דרכי, אבל עם הזמן, פשוט התאהבתי בתחום הנדל"ן, והעברתי את עיקר הדגש של המשרד לתחום המרתק הזה. בהמשך נוסף גם תחום דיני ירושות וצוואות, והתחום החדש והחשוב כל כך של יפויי כח מתמשכים." אומרת גוטמן.

בית ומשפחה – שניים שהם אחד
בתחום הנדל"ן משרדה של שירה גוטמן מוכר היטב בכל רחבי מודיעין והאזור, כמשרד המתמחה בעסקאות נדל"ן, ומלווה אנשים, זוגות ומשפחות בעת עריכת העסקה המשמעותית והיקרה ביותר שיעשו בימי חייהם - החוזה לרכישת הבית בו יגורו עם היקרים להם. "תחום הנדל"ן נכנס בי עמוק." היא אומרת. יש לי אינטואיציות טובות, ראייה כלכלית והבנה בתחום המיסוי, שבעזרתם אני מסייעת ללקוחות המשרד, בתקופה המאתגרת של קנייה ומכירה של בית."

"אנחנו מטפלים בעסקאות מכר יד ראשונה מקבלנים ויזמים, יד שנייה מבעלי נכסים פרטיים, ליווי פרויקטים, שכירויות, פרויקטים של פינוי ובינוי, ובכל הקשור בתהליך של מכירה או קנייה של נכסי נדל"ן." היא אומרת.

בתקופה הנוכחית היא אומרת שמשרדה מוצף כעת בעסקאות נדל"ן. "אנחנו נמצאים כעת בתקופה של חתימות, ויש תנועה של המוני קונים, שצריכים את השירותים שלנו באופן מיידי. אנחנו זמינים להם כמעט בכל שעה, ונמצאים לצדם בתהליך המרגש הזה."

בתחום דיני משפחה היא עוסקת בכל הקשור לצוואות, ירושות וגולת הכותרת - יפוי כח מתמשך. לא כל עורכי הדין מוסמכים לערוך יפוי כח, כפי שלא כל עורכי הדין הם מגשרים או נוטריונים. ושירה גוטמן היא מוסמכת מטעם משרד המשפטים לערוך יפויי כוח, כפי שהיא מוסמכת כנוטריונית ומגשרת.

שירה גוטמן הוסמכה כעורכת דין בשנת 2002, אחרי שסיימה לימודים משולבים של תואר ראשון ושני במשפטים באוניברסיטת בר אילן, ועברה התמחות במשרד עורכי דין בראשון לציון.

כדי להשלים את עבודתה כעורכת דין, היא הוסמכה כנוטריונית בשנת 2013 ומשנת 2007 היא בעלת הסמכה לשמש כמגשרת.

משרד חדש במע"ר החדש
את משרד עורכי דין שירה גוטמן היא פתחה כבר בשנת 2005, ומשנת 2007 קבעה את מקומה במרכז סולומון סנטר בעיר. את המשרד החדש, המעוצב והנאה שלה בבניין רקיע חנכה בחג האהבה - ב-14 בפברואר 2021. לדבריה, התקופה והאופי שלה ושל המשרד הכתיבו אירוע פתיחה אינטימי, שכהגדרתה "עשה חם בלב לי ולכל האורחים והנוכחים".

המשרד החדש משתרע על פני שטח של כ-160 מ"ר, שעוצבו באיפוק ובעידון על ידי מעצבת הפנים תושבת העיר עדי אדליס. "רצינו שהעיצוב של המשרד ישדר את הערכים שלנו - שילוב של טיפול מקצועי עם שירותיות ויחס אישי. המשרד נגיש מאד ונעים מאד, ומשרה אווירה נינוחה על הלקוחות הרבים שמגיעים אלינו, לקומה הראשונה בבניין רקיע במע"ר החדש של מודיעין."

המשרד מהווה בית לעורכי דין, כשלצדה של עו"ד גוטמן עובדים במשרד עוד עורכי דין, ממגוון רחב של תחומי עיסוק; ביניהם עו"ד חגית דריהם, המתמחה בהוצאה לפועל ודיני משפחה, ועו"ד יאיר ולץ, המייצג בנקים. עורכי ועורכות דין, שעובדים תחת קורת גג אחת, מבטיחים גם שיתופי פעולה, גם הפניה של לקוחות וגם הפריה הדדית, כל אחת ואחד בתחומו."

יפוי כח מתמשך
כששירה גוטמן מתחילה לדבר על יפוי כח מתמשך, היא לא יכולה להסתיר את ההתפעלות שלה. "זה דבר מדהים!" היא מכריזה. "בתהליך קצר אפשר לחסוך הרבה מאד כאבי לב ועוגמת נפש לכל הסובבים. יפוי כח מתמשך חוסך זמן, ביורוקרטיה ועלויות. אנחנו אומרים ללקוחות שלנו "אל תגידו לי זה לא יקרה". כל אחד מאתנו עלול להגיע למצב בו לא נהיה כשירים להחליט, וייפוי כח מתמשך מאפשר לנו להחליט כבר עכשיו לגבי נושאים שונים שישפיעו על החיים שלנו ושל הקרובים לנו במקרים כאלה. אם אין יפוי כח, התהליך הוא מאד ארוך ומסורבל, והמדינה ממנה מי יטפל בענייניו של האדם, אבל... אם יש יפוי כח, התהליך קל ונוח, ורק מי שהאדם בחר בו יהיה רשאי לטפל בענייניו. הבחירה הזאת היא דבר מדהים בעיני.

"כל אדם, בכל שלב בחייו, עלול להגיע למצב של חוסר כשירות. מצב כזה עלול להופיע במפתיע, ללא הכנה מוקדמת, וייפוי כח מתמשך מאפשר לנו לשלוט, לקבוע ולתכנן מראש מי האדם שידאג לאינטרסים שלנו ולאופן בו יתקבלו החלטות הנוגעות לחיינו.

"חתימה על יפוי כח זמינה לכל אדם, נשארת תקפה למשך כל החיים ולא דורשת חידוש. יפוי כח מתמשך נותן גם אפשרות לבחור מי יחליף את מיופה הכח, במידת הצורך, או לקבוע מספר מיופי כח, שיפעלו במשותף, ביחד ולחוד.

"יפוי כח מתמשך מהווה חלופה למינוי אפוטרופוס, שזהותו לא נקבעת על ידינו, אלא על ידי בית משפט. בניגוד לאפוטרופוס, שנדרש לדווח על כל פעולה שנעשית על ידו לאפוטרופוס הכללי של משרד המשפטים, מיופה כח אינו נדרש לדווח."

"יפוי כח מתמשך נכנס לחיינו לפני מספר שנים עם "התיקון לחוק הכשרות והאפוטרופסות". זה חידוש מבורך, ואם שואלים אותי, כל אחד ואחת צריכים לערוך יפוי כח מתמשך. אני אומרת ללקוחות שלי שזה כמו פוליסת ביטוח, חשוב שיש את זה, בתקוה שלא נצטרך להשתמש בזה, אבל כשצריך את זה, זה שינוי משמעותי מאד."

מידע נוסף אודות יפוי כח מתמשך ניתן למצוא באתר האינטרנט של משרד עו"ד שירה גוטמן
http://gutman-law.co.il 
ניתן לפנות למשרד בטלפון 08-970-2221, לקביעת פגישת הסבר לא מחייבת או לקבלת "עשרת הדברות לעריכת יפוי כח מתמשך".

מקצועיות ושירותיות
"אני במקום הנכון לי!" מכריזה עו"ד שירה גוטמן. "התמקצעתי בתחום שמרתק אותי, אני נהנית ממנו, ואני מרשה לעצמי להוסיף, שזהו תחום שאני טובה בו.

"אבל מעבר למקצועיות, והענקת ידע וכלים ללקוחות שלי, אני חושבת שעורכי דין צריכים לזכור שהם קודם כל עובדים עם אנשים, ולכן, אצלנו במשרד, שירות זה מעל לכל.

אני מכירה אישית את כל הלקוחות שלי, אני מקפידה להעניק להם מענה מיידי, ומשתדלת להיות זמינה לכל פנייה שלהם, בכל שעות היום. ללקוחות המשרד יש גישה למספר הטלפון הנייד שלי, והם עושים בו שימוש בלי היסוס. אני מאמינה שהקשר האישי הוא המפתח להצלחה מקצועית."

כנראה לא במקרה פתחה את משרדה בחג האהבה...

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים