חיפוש
 
לדף הבית >>     webclub >>

איך לבחור משחקים לגיל שנה

 

יש הרבה מתנות שאתם יכולים לתת לילד בן שנה. עם זאת, כמה מהמתנות הטובות ביותר לבני שנה הן כאלה שיעזרו להם לגדול ולהתפתח

 

יש הרבה מתנות שאתם יכולים לתת לילד בן שנה. עם זאת, כמה מהמתנות הטובות ביותר לבני שנה הן כאלה שיעזרו להם לגדול ולהתפתח.

לדוגמה, אם אתם רוצים לתת מתנה שתעזור לילדך ללמוד על בעלי חיים, אתם יכולים להשיג להם אנציקלופדיה של בעלי חיים או צעצוע קטיפה. אם הם אוהבים מוזיקה, אז אתם יכולים לקנות להם גיטרה או פסנתר. ואם הם אוהבים להסתובב ולחקור את הסביבה שלהם, אז אתם יכולים לקנות להם סוג של מכונית שנוסעת או משהו שאפשר ללכת ולדחוף אותו תוך כדי. 

האם צעצועים עוזרים לילדים להתפתח

התשובה היא כן, הם כן. צעצועים עוזרים לילדים לפתח את כישוריהם הקוגניטיביים והפיזיים. הם גם עוזרים להם ללמוד לשתף, לקחת תורנות ולקבל החלטות.

ילדים לומדים דרך משחק. צעצועים הם דרך לילדים לחקור וללמוד על העולם הסובב אותם. צעצועים עוזרים לילדים לפתח את היצירתיות שלהם, כישורי פתרון בעיות ומיומנויות חברתיות.

התפתחות הילד היא תהליך מתמשך שמתחיל מלידה ונמשך לאורך כל חייו. לסוגי הצעצועים שילדים משחקים איתם יכולים להיות השפעה על אופן התפתחותם.

איך לבחור צעצוע לילד בן שנה

בחירת משחק לילד בן שנה יכולה להיות מאתגרת מאוד. אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא גילו ושלב ההתפתחות של הילד.

כמה צעצועים שמתאימים לבני שנה כוללים ערמת טבעות, בצק משחק, ממיין צורות ומשחקים כמו "I Spy".

חשוב גם לשקול איזה סוג של צעצוע אתה רוצה לקנות. אם אתם מחפשים משהו שיעזור לילדכם לפתח את המיומנויות המוטוריות שלו, אז כדאי ללכת עם צעצוע שיעודד אותם להסתובב או לתמרן חפצים. זה יכול להיות כל דבר מבור כדורים ועד חדר כושר לפעילות.

אם המטרה שלכם היא לגרום להם להתעניין במוזיקה ובצלילים אז כדאי לקנות משהו כמו תופים או קלידים לפסנתר.

איכות הצעצוע לא פחות חשוב

נכון שמחיר הוא פקטור בקניית צעצועים, אך בגילאים נמוכים ההמלצה היא לא לחסוך במחיר כאשר מדובר בבטיחות הילד, צעצועים רבים שנקנים בד”כ בחו”ל אינם עוברים בדיקות קפדניות של מכון התקנים ויכולים להיות סכנה של ממש לילד. צעצועים לא איכותיים יכולים להתפרק ביד של הילד או אפילו בפה, החלקים הקטנים יכולים להיות קטלניים במידה והילד יבלע אותם. שימו לב גם לצעצועים עם מגנטים ובטריות, אתם צריכים לבדוק שהמגנט או הבטריה לא במצב שהילד יכול לנתק אותם מהצעצוע ולבלוע אותם - בליעה של מגנטים או בטריות מסוכנת מאד!

כדאי בשלב הזה של ההתפתחות ללכת ולבחור מותגים ידועים וחזקים.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים