חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ערעור על דוח – זאת הזכות שלכם

 

שרד עורכי דין ניר שלום הממוקם בתל אביב, עוסק בייצוג נאשמים וחשודים בדיני תעבורה ברחבי הארץ משלב החקירה במשטרה ועד לייצוג לאחר הגשת כתב האישום לבית המשפט. 

 

היות ועבירות התנועה ותאונות הדרכים עולים באופן משמעותי מדי יום, המדינה מנסה לצמצם באופן משמעותי את המספרים הללו. ולכן, האכיפה המוגברת הכוללת בתוכה לא מעט דוחות וסנקציות על עברייני תנועה נראית גם היא בהתגברות. התוצאות הן קנסות גבוהים וכבדים, שינויים בנקודות ברישיון הנהיגה והשתתפויות חוזרות ונשנות של קורסים לנהיגה מונעת, שלילת רישיון וטסט שיש לבצע מחדש. יחד עם זאת, אפשר לפחות לנסות לבצע ערעור על דוח היות ודוחות הם לא גזירת גורל. ולמעשה, זוהי אפילו הזכות שלכם לערער.

ערעור על דוח – שלא תגידו שלא ידעתם

אכיפה מוגברת מביאה לכך שלעיתים גם יש טעויות מטעם רשויות האכיפה ולכן, ישנם לעיתים דוחות שנרשמים גם בשל טעות. חשוב שתדעו, שזכותכם המלאה להגיש ערעור על דוח וגם חשוב שתדעו איך תוכלו לעשות זאת, ומי בעצם זכאי לכך.

קיימים שני סוגים של דוחות שאפשר לקבל מהמשטרה. דוח קנס, ודוח זימון אל בית המשפט. אפשר לערער על כל אחד מהדוחות על סמך לו"ז ברור שהוגדר לפי החוק:

  • ביטול תשלום:

כאשר אנחנו מגישים ערעור על דוח ובו אנחנו מבקשים לבטל תשלום, המשטרה תוכל לדחות את הבקשה, או לאשר אותה. אישור יביא לביטול הדוח טוטאלית. יש להגיש עד 30 יום את הערעור, ממועד הדוח

  • המרה באזהרה:

דוח בעל עבירות תנועה קלות יכול להיות מומר באזהרה בלבד. גם כאן, יש להגיש תוך 30 יום מרגע קבלת הדוח.

  • בקשה להישפט:

אם אתם מעוניינים בהגשת ערעור על דוח תנועה עם בקשה להישפט, עליכם להגיש את הבקשה הרלוונטית בתוך 90 יום מרגע קבלת הדוח.

ערעור על דוח – מאיפה מתחילים?

לפני שאתם מתחילים בכלל, מומלץ להתייעץ עם עורך דין תעבורה. עורכי דין בתחום התעבורה הם בעלי נסיון במגוון של סיטואציות כמו נהיגה תחת השפעת סמים או תאונות דרכים, נהיגה בשכרות, עבירות מהירות ועוד.

ערעור על דוח חייב להיות מבוצע על ידי עורך דין מקצועי שילווה אתכם בתהליך, מכיר את בתי המשפט ואת התחומים המורכבים בעולם התעבורה ואף יוודא את כל חומרי הראיות, ההיסטוריה שלכם, ואת חומרי התעבורה.

רק כך תוכלו לגשת לתחום זה באופן מקצועי, מסודר, מדויק וללא גמגומים או היסוסים שעלולים לגרום לכם לפספס את הערעור בצורה משמעותית.

ערעור על דוח יכול גם להמשיך אל בית המשפט העליון. כך שצריך לקחת בחשבון שזוהי החלטה מאד חשובה, ויש לקבל אותה יחד עם עורך הדין ששכרתם למשימה. ככל שתגישו את הערעור לשלבים גבוהים יותר, כך ההשלכות על כך לביטול, הקלה או דחייה יהיו חמורים יותר.

אנשי המקצוע המלווים אתכם חייבים להיות הטובים ביותר על מנת להיות לכם גב וביטחון.

משרד עורכי דין ניר שלום הממוקם בתל אביב, עוסק בייצוג נאשמים וחשודים בדיני תעבורה ברחבי הארץ משלב החקירה במשטרה ועד לייצוג לאחר הגשת כתב האישום לבית המשפט. המשרד בעל נסיון של מעל לעשר שנים בתביעות תעבורה, חוקר תאונות דרכים ופעיל מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים במקצועיות ובמסירות. המשרד בעל תוצאות מוכחות מול בתי המשפט ומלווה את לקוחותיו באדיבות, באופן אישי ובמקצועיות ללא דופי. ובנוסף עורך דין ניר שלום בעל תעודת חוקר תאונות דרכים מה שמביא להכרעות רבות אל מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים.

מעוניינים לשמוע עוד? צרו קשר עוד היום 077-9976882.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים