חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך לפנק את העובדים לכבוד טו בשבט?

 

טו בשבט, חג האילנות, מזוהה יותר מכל עם החי והצומח. בט”ו בשבט נהוג לנטוע עצים ולאכול מפירות הארץ. למעשה, סביר להניח שאין כמעט מי שלא זוכר את אותן קעריות עמוסות פירות יבשים שחולקו בבית הספר או בגן, וחלקנו אף בילנו לא מעט זמן בנטיעה של שתילים וצמחים

 

טו בשבט, חג האילנות, מזוהה יותר מכל עם החי והצומח. בט"ו בשבט נהוג לנטוע עצים ולאכול מפירות הארץ. למעשה, סביר להניח שאין כמעט מי שלא זוכר את אותן קעריות עמוסות פירות יבשים שחולקו בבית הספר או בגן, וחלקנו אף בילנו לא מעט זמן בנטיעה של שתילים וצמחים.

טו בשבט הוא גם הזדמנות נהדרת לפנק את העובדים שלכם ולהעניק להם מתנה המתקשרת עם רוח החג, אבל מה שמתאים לילדים לא בהכרח מתאים למבוגרים, במיוחד בתקופתנו אנו: המודעות לאורח חיים בריא הביאה לכך שרבים נמנעים מאכילה מרובה של פירות יבשים אשר רמות הסוכר בהן גבוהות במיוחד וחלק גדול מהערכים התזונתיים שבהם הולכים לאיבוד בתהליך הייבוש.

באותו אופן, לא בטוח שחופש מהמשרד בדמות נטיעות, מעדרים ואדמה רטובה הוא מה שיעשה לעובדים שלכם את היום, במיוחד כשחלק מהם כבר עושים זאת ביחד עם הילדים...

לכן תנו לנו להציע לכם כמה מתנות שיגרמו לעובדים שלכם להסתכל מחדש על החג מזווית בלתי מוכרת שמשלבת בין ריח, טעם ומראה.

מארזי סוקולנטיים

משפחת הסוקולנטיים היא קבוצה גדולה מאוד של צמחים. אומנם לא מדובר בצמחים ארץ ישראלים, אלא בכאלו שאומצו על ידינו (כן, גם הסברס), אבל יש להם תכונות אחרות שהופכות אותן למתנה נהדרת: הם מסתפקים במעט מאוד מים וגם אם לא משקים אותם ויכולים להתאושש במהירות לאחר רדת הגשמים (גם אם בפברואר השיא לרוב כבר מאחורינו). 

יתרון נוסף הוא במראה המיוחד שלהם: הסוקולנטיים משנים את צבעם בהתאם לעונות השנה ואפילו לתנאי האקלים המקומיים. צורתם של רבים מהם היא צורה גיאומטרית סימטריות המסמלת שלמות.

באופן זה אתם יכולים להעניק לעובדים שלכם מארזי סוקולנטיים עם עציצים בהם הסוקולנטיים ישמרו בצורה מצוינת למשך מספר שבועות גם מבלי שישתלו אותם, כך שגם מי שממש לא בקטע של השקיית צמחים כל יומיים יוכל ליהנות מהם.

צ’אטני פירותי

 כבר הזכרנו שלא כולם אוהבים פירות יבשים או שקל מאוד לאכול מהם המון בלי להרגיש. "פתרון" אחד יכול להיות שימוש ברוטב צ’אטני: צ’אטני אומנם מורכב מפירות כמו מנגו, ליים, תמר הודי (תמרידני) או אפילו דלורית, אבל הוא כולל גם תבלינים נוספים כמו קינמון, ג’ינגר או אפילו חילבה וכוסברה. באופן זה הצ’אטני אינו מתוק מדי, הוא מתאים למגוון גדול של מאכלים וניתן לשלוט בכמויות שאוכלים ממנו ביתר קלות.

ליקרים

עוד מזון, או ליתר דיוק משקה, עם מאפיינים פירותיים הם הליקרים האלכוהוליים, וכאן השמיים הם הגבול: מאפרסקים, דרך דובדבנים ועד ליים. את הליקר המתוק בדרך כלל שותים ביחד עם הקינוח, מערבבים עם משקאות אחרים ליצירת קוקטיל (ישנם גם ליקרים שמבוססים בעצמם על משקאות כמו ג’ין) וניתן להשתמש בהם גם לבישול.

כמובן שאתם לא חייבים לבחור רק במתנה מסוג אחד וניתן ליצור שילובים שונים. לדוגמה, שילוב של צ’אטני, סוקולנט ונרות ריחניים עבור מי שאינו שותה אלכוהול. בשוק ישנו מבחר של מארזים מוכנים או להתאמה אישית.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים