חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מהי מערכת חימום הפועלת בטכנולוגיית קונווקטור?

 

טכנולוגיית קונווקטור היא סוג של חימום המחמם אוויר באמצעות מאוורר כדי להזרים אוויר חם בכל החדר. במערכות קונווקטורים, האוויר החם מועף כלפי מעלה על ידי המאוורר. המשמעות היא שאין רדיאטורים או צינורות בחדר. וזה מקל מאוד על הניקוי והתחזוקה

 

טכנולוגיית קונווקטור היא סוג של חימום המחמם אוויר באמצעות מאוורר כדי להזרים אוויר חם בכל החדר. במערכות קונווקטורים, האוויר החם מועף כלפי מעלה על ידי המאוורר. המשמעות היא שאין רדיאטורים או צינורות בחדר. וזה מקל מאוד על הניקוי והתחזוקה. קונווקטורים חזקים יותר ממערכות חימום אחרות מכיוון שהם יוצרים שיפוע טמפרטורה גדול יותר בין הרצפה לתקרה.

מערכת חימום קונווקטור היא סוג של מערכת חימום המעבירה חום באמצעות אוויר חם. הוא עושה זאת על ידי שימוש בזרם הסעה כדי להזרים אוויר המחומם על ידי מקור חום חיצוני. סוג זה של מערכת חימום הוא הטוב ביותר עבור אזורים שבהם הטמפרטורה קרה יחסית כמו בלילות החורף הקרים בישראל

מערכת החימום הקונווקטורית הראשונה נבנתה בשנת 1858 על ידי וויליאם סימנס, שהמציא סוג זה של מערכת חימום לשימוש במפעל הטקסטיל שלו. מערכת חימום מסוג זה קיימת כבר יותר מ-150 שנה והיא עדיין בשימוש היום.

חידושים במערכת חימום קונווקטור

בעבר, מערכות חימום היו מסוגלות לספק חום רק בכיוון אחד. כיום, בטכנולוגיית הממיר, ניתן למערכת חימום לספק חום לשני כיוונים. זה מאפשר לאוויר המחומם להתפזר בצורה שווה יותר בכל החדר. חימום קונווקטור זהו סוג של חימום שמותקן ברצפה, בקיר או בתקרה ומעביר חום באמצעות חוטים חשמליים.

יתרונות במערכת קונווקטור

מערכות חימום קונווקטור מתוכננות להיות חסכוניות באנרגיה, מה שאומר שהן לא יבזבזו כסף על שימוש מיותר באנרגיה. יש להם גם פונקציית כיבוי אוטומטי שמגיעה שימושית כאשר אתה צריך לכבות אותם מסיבה כלשהי. חימום הפועל בטכנולוגיית קונווקטור היא דרך יעילה לחמם בתים ועסקים. היתרונות של מערכת חימום מסוג זה הם בכך שהיא יעילה יותר מסוגים אחרים וניתנת להתקנה בחדר לא מאוורר. מערכת חימום זו משתמשת באותו עיקרון כמו כיריים חשמליות, כלומר היא מתחממת במהירות ובעלת תפוקת חום גבוהה. יש לו גם בקרת תרמוסטט אוטומטית ומערכת זרימת אוויר בעזרת מאוורר. עם סוג זה של מערכת חימום, תוכל לחסוך בחשבונות החשמל שלך תוך כדי הנאה ממרחב מחיה נוח ומחומם יותר.

מערכת חימום קונווקטור מורכבת משני חלקים:

המחממים וקונווקטורים. תנורי החימום מותקנים על התקרה, והם משתמשים בטכנולוגייה כדי לשלוח אוויר חם לחלל שלם. קונווקטורים מותקנים על הקירות, והם מפזרים את האוויר החם באופן שווה על פני החדר או החלל.

היתרונות של מערכות חימום קונווקטור כוללים:

  • יעילות: מערכות חימום קונווקטור משתמשות עד 60% פחות אנרגיה מדגמים אחרים
  • פשטות: מערכות חימום קונווקטור קלות להתקנה ולתחזוקה
  • חיסכון בעלויות: עלות מערכות חימום נמוכות יחסית מהשאר

 

מערכות חימום קונווקטור מעוצבות

למערכת חימום קונווקטור יש גם עיצוב מלוטש ומודרני, מה שאומר שניתן להשתמש בה ביותר חללים מאשר סוגים אחרים של מערכות חימום. לאתר נקסטהיט תנורי חימום מעוצבים לחצו כאן

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים