חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מה צריך לדעת על ביטוח נסיעות לחו”ל? 

 

אחרי שנתיים שבהן רבים מאתנו בקושי יצאו מהארץ, עכשיו ברור שהמצב השתנה. אומנם זה נכון שהווירוס שכולנו מדברים עליו בזמן האחרון עדיין כאן, אבל מצד שני, המדינות כבר משנות את מדיניות הכניסה אליהן. לכן, אם גם אתם רוצים לנסוע לחו”ל, בין אם זה עם הילדים ובין אם זה רק שניכם, ברור שתרצו לעשות זאת בדרך הנכונה

 

אחרי שנתיים שבהן רבים מאתנו בקושי יצאו מהארץ, עכשיו ברור שהמצב השתנה. אומנם זה נכון שהווירוס שכולנו מדברים עליו בזמן האחרון עדיין כאן, אבל מצד שני, המדינות כבר משנות את מדיניות הכניסה אליהן. לכן, אם גם אתם רוצים לנסוע לחו"ל, בין אם זה עם הילדים ובין אם זה רק שניכם, ברור שתרצו לעשות זאת בדרך הנכונה. מעבר לכך שכדאי יהיה לבחור את היעד המתאים לכם ביותר, כדאי גם לקחת בחשבון את הבריאות. אם יש משהו שכולנו למדו מהקורונה, זה שאנחנו לא יכולים לדעת מה יקרה מחר. בנוסף, גם אנשים צעירים עלולות לחלות ובבת אחת הבריאות עלולה להתדרדר. מה עושים אם זה קורה לנו בזמן החופשה? כאן בדיוק נכנס לתמונה ביטוח הנסיעות שתוכלו לעשות לחו"ל. חשוב להבין: מעבר לכך שתוכלו לעשות לכם ביטוח כזה, יש היום גם מדינות שלא שמחות להכניס זרים שלא מגיעים עם ביטוח נסיעות לחו"ל. 

לאן כדאי לפנות כדי לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל? 

החלטתם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל? רוצים לבחור את הביטוח הנכון לכם ביותר ואתם תוהים איך לעשות את זה? חשוב שתבדקו כמה שיותר פרטים מראש. למשל, האם אתם עומדים לפנות אל חברת ביטוח מקצועית ומנוסה? והאם זו חברת ביטוח בעלת מוניטין של חברה אמינה? חשוב להבין שזה לא באמת משנה אם מדובר על ביטוח של נסיעות לחו"ל או על כל ביטוח אחר. מה שכן משמעותי, זה לדעת שאתם בוחרים בחברה שאפשר לסמוך עליה. אתם לא באמת רוצים לגלות ברגע האמת שאין לכם אל מי לפנות ושבעצם לא נותנים לכם את הכיסוי ואת העזרה שהבטיחו לכם. לכן חשוב מאוד לבדוק גם את התנאים ואת הפוליסה שעליה אתם חותמים. רק כך תוכלו להיות בטוחים שתצאו באמת מרוצים. אומנם המטרה כשעושים ביטוח לקראת נסיעת לחו"ל היא לא להפעיל את הביטוח, אבל אנחנו לא באמת יודעים מה יוליד יום. לכן רצוי לנסוע עם ביטוח, והאמת היא, שכדאי שהוא גם יהיה כמה שיותר מקיף. 

כמה תשלמו על הביטוח? 

עוד נתון שיוכל לעזור לכם להחליט אל מי אתם פונים ואיפה תעשו את הביטוח, זו השאלה כמה תשלמו. כל חברה שמציעה ביטוח נסיעות לחו"ל גובה מחירים אחרים ולכן יש מקום גם להשוות בין המחירים של כמה חברות שונות. בנוסף, כמובן שיש עוד כמה נתונים שישפיעו על המחיר, והאם קשורים אליכם, הלקוחות. למשל, בני כמה אתם? האם את אישה בהיריון? ואולי אתה גבר שעבר לפני כמה חודשים התקף לב? האם אתם מעשנים? והאם אתם סובלים ממחלות כרוניות שונות? כל הפרטים האלה, ועוד רבים אחרים, נלקחים בחשבון ומשפיעים על המחיר הסופי שתשלמו עבור ביטוח הנסיעות שתעשו. לכן חשוב להיות ערים לכל הפרטים האלה כדי להבין גם מדוע כל אדם יקבל הצעת מחיר שונה מחברת הביטוח. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים