חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

במקום לעמוד בפקקים - משלוחי פיצה ברמת השרון

 

תנועת הרכבים ברחבי הארץ הפכה להיות פקוקה מאוד, משלוחי פיצה ברמת השרון הם אחת הדרכים להשאר בבית, לוותר על הפקקים ופשוט ליהנות מאוכל טעים שמגיע עד אליכם הביתה

 

"אני עושה כל מה שאני יכולה כדי להשאיר את הרכב הפרטי בבית", אומרת אביגיל בת 35 מרמת השרון. "בעבודה אנחנו עושים מעין קארפול שבמסגרתו כל פעם מישהו אחר מוציא את הרכב ונוהג הלוך וחזור. את הילדים אני מסיעה על גבי אופניים חשמליים לחוגים ועם חברות אני נפגשת רק במקומות אליהם אני יכולה להגיע ברגל. ממש שבעתי מכל הנסיעות המתישות, מהעמידה מורטת העצבים בפקקים ומבזבוז הזמן המשווע. החברים שלי יודעים – אם רוצים לפגוש אותי, צריך שתהיה באיזור תחבורה ציבורית או שנפגשים קרוב אלי. הרכב שלי בתכלס הוא בעיקר בשימוש בחורף, וגם אז אני מכינה את עצמי נפשית לעמידה בפקקים, לחיפוש חניה ויוצאת זמן רב לפני שאמורה להגיע בפועל לפגישה".

עבור אנשים כמו אביגיל, משלוחי פיצה ברמת השרון הם בהחלט סיבה למסיבה. "יש ימים, כמו אצל כל הורה אחר אני מאמינה, שפשוט לא מתחשק לעמוד במטבח ולהכין אוכל. אני משתדלת שאלו יהיו ימים בודדים, כי אני מאוד בעניין של אוכל בריא ומזין וצרכנות נבונה, פחות אוכל מתועש. יחד עם זאת, בסופו של דבר, אני בנאדם. ובתקופות של לחץ ועומס בעבודה או בתחומים אחרים, אני מרשה לעצמי לחרוג מהעניין ומפרגנת לנו משלוחים ממסעדות ברמת השרון. לרוב אני בוחרת להזמין משלוחי פיצה ברמת השרון. בדרך הזו אני גם מפרגנת לעסקים מקומיים וגם דואגת לכך שהאוכל יגיע חם וטרי, ממש כמו שהילדים שלי ואני אוהבים". 

כמי שלא אוהבת לעמוד בפקקים, משלוחי הפיצה הם מבחינת אביגיל הצלה. "שעות אחר הצהריים והערב הן שעות שבהן כולם חוזרים מהעבודה והכבישים במרכז רמת השרון פקוקים. גם למצוא חניה יכול לקחת פרק זמן לא מבוטל. לכן, אפשר לומר שאף פעם לא נסעתי כדי לאסוף באופן עצמי את המשלוחים, ואני מעדיפה ששליח יביא לנו את האוכל עד הבית. בדרך הזו אני מספיקה לארגן את הילדים לקראת סוף היום וכולם יושבים יחד לאכול. יש בזה משהו מאוד מגוון וכייפי וזה נהיה חלק מההווי המשפחתי שלנו". 

אביגיל מספרת שבכל פעם הם מזמינים פיצה ממקום אחר, וכך גם נחשפים לטעמים חדשים. "יש לנו בבית מעין טבלת הצטיינות של פיצריות. אנחנו מדרגים את הפיצה, מצלמים, כמובן מעלים סטורי, כי הרי אי אפשר בלי זה, ורק אחר כך אוכלים. לאחרונה הילדים שלי ביקשו שנתחיל להכין פיצות בבית, אז זה נהיה הטרנד החדש. אני זורמת איתם עם העניין הזה, אבל בראש אני יודעת שגם אם לא יצא כמו שצריך, פשוט נזמין משלוח". 

 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים