חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

מארזי מתנה מוכנים או קנויים? הנה היתרונות והחסרונות

 

לחבר יש יום הולדת? אחותכם ילדה? הילד סיים יסודי? במהלך חיינו כולנו רוצים, או אולי אפילו נדרשים, להעניק מתנות אחד לשני. רבים מתלבטים האם עדיף לקנות מתנה שהוכנה מראש, או לשבת ,להשקיע ולהכין מתנה אישית בבית?

 

לחבר יש יום הולדת? אחותכם ילדה? הילד סיים יסודי? במהלך חיינו כולנו רוצים, או אולי אפילו נדרשים, להעניק מתנות אחד לשני. רבים מתלבטים האם עדיף לקנות מתנה שהוכנה מראש, או לשבת ,להשקיע ולהכין מתנה אישית בבית?

המאמר שלפניכם ינסה לפרט את היתרונות והחסרונות של מארזי מתנה מוכנים לצד מארזי מתנה קנויים.

מארזי מתנה מוכנים

יתרונות:

אין כמו מתנה ביתית, נכון? אם אתם בוחרים להעניק לאהובכם מתנה שהכנתם בעצמכם, סביר להניח שליבם יתמלא ויתרחב כשהם יחשבו על כמות ההשקעה והאהבה שהוכנסה לתוך המתנה. צמיד שהכנת לגמרי בעצמך, ציור שמן ניסיוני או כד חימר יכולים להיות מתנות נפלאות, שימושיות והכי חשוב- אישיות. הרבה יותר מרגש לקבל מתנה אישית ומותאמת ספציפית למקבל המתנה מאשר עוד צ’ק או שובר קניה.

עוד יתרון משמעותי במתנות ביתיות מוכנות או המחיר. אם תכינו עוגה ביתית במקום מארז קנוי תחסכו המון כסף, שתוכלו להשקיע בדברים אחרים.

חסרונות:

בהכנת מארזי מתנה אישיים, היתרונות הם רבים. עם זאת, נמנה מספר חסרונות משמעותיים. ראשית, רמת המתנה והמקצועיות שלה. לדוגמא, חשבו על בקבוק יין. נניח שהבאתם לאחיכם מתנה ליום הולדת בקבוק יין שהכנתם לגמרי בעצמכם. אתם בצרתם את הענבים, אתם דרכתם בגת ואתם העברתם לבקבוק. בקבוק יין כזה הוא אמנם מתנה מרגשת ומחממת את הלב, אך מה הטעם של היין בפועל? יין לא מקצועי ואולי אפילו לא טעים.

לפעמים עדיף פשוט לקנות ובכך לוודא שהמתנה שהבאתם היא אכן שימושית ולא רק מחווה יפה.

מארזי מתנה קנויים

יתרונות:

היתרון המשמעותי ביותר בקניית מארזי מתנה קנויים הוא קודם כל החיסכון בזמן. במקום לשרך רגליים מחנות לחנות, למצוא חלק ועוד חלק, להכין,לאפות ולקשט - מישהו עשה את זה כבר בשבילכם. כך, תוכלו תוך כמה רגעים לאתר בקלות מארזים ליום הולדת , יום נישואין או כל אירוע אחר.

מעבר לכך, ישנם מארזי מתנה קנויים שמותאמים בדיוק בשביל האדם שלו אתם מעוניינים לקנות. חשבו לדוגמא על יולדת - מאיפה תדעו מה מתחשק לה? מארז מתנה מוכן ליולדת מיוצר על ידי אנשים שחקרו את הנושא, והתאימו אותו בדיוק. למה שתשברו את הראש?

חסרונות:

בדיוק כפי ששאלת המחיר הייתה היתרון המשמעותי של מארזי מתנה קנויים, כאן היא החיסרון. כשקונים מתנה מהחנות היא לרוב תעלה הון תועפות. כסף הוא אמנם דרך לבטא אהבה, אך לפעמים זו דרך מיותרת: למה להשקיע מאות שקלים על מתנה קנויה כשאפשר להכין אותה בעצמך? בנוסף, מקבל המתנה עלול להרגיש שרק "זרקת" עליו כסף מבלי להשקיע מחשבה אישית.

עוד חסרון הוא ההתאמה. ייתכן שרוב ילדי העולם אוהבים פאזל ענק ליום הולדת אך דווקא הילד שלך שונא פאזלים, ייתכן שהוא היה מעדיף שרק תכין לו עוגה ותדביק לו נשיקה על המצח.

מה עדיף – מארזים קנויים או מארזים מוכנים?

חשוב לזכור שמתנה היא הרבה מעבר למתנה עצמה – היא מעידה על המחשבה שאתם, בתור נותני המתנה, מקדישים, והיא מסמלת את הקשר ביניכם למי שבחרתם להעניק לו את המתנה. בשל כך, שני מארזי המתנות שהוצגו – גם מארזים מוכנים, וגם מארזים קנויים – הם אופציות נהדרות. לכל אחת מהן, כפי שתיארנו, יש יתרונות וחסרונות; האופציה הביתית מראה השקעה אישית אך טומנת בחובה השקעת זמן רב, ואילו האופציה הקנויה תחסוך לכם זמן רב אם כי היא עלולה להיראות מעט פחות אישית.

מכל מקום, אנחנו בטוחים שלא משנה באיזו אופציה תבחרו, אתם תצליחו לגרום לחיוך ולשמח את הצד השני. בהצלחה!

 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים