חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

עולם העסקים של מט’’י מודיעין

 

כ-300 בעלי עסקים ממודיעין מכבים רעות, מחציתם נשים, הגיעו לכנס מט"י ה-1 שהתקיים אמש בבניין העירייה. ראש העיר הבטיח לעודד ולהושיט סיוע. אריה מליניאק הסביר איך להוביל את העסק להצלחה

 

כ-300 בעלי עסקים ממודיעין מכבים רעות הגיעו אמש (ב’) לכנס מט"י ה-1 שהתארח בבניין העירייה. התופעה הבולטת בערב הייתה ללא ספק נוכחות מרשימה של נשים, שהיוו כ-50 אחוז מבאי הכנס.

מט"י - מרכז טיפוח יזמות מודיעין בניהולה של לינה דימנט, הצליח להפיק ערב פורה לבעלי עסקים להם ניתנה הזדמנות ליצור מערכת קשרים ולחלק כרטיסי ביקור וחומר פרסומי.

לרשות באי הכנס, העמידה מט"י, דוכן הסברה ומידע על אפשרויות הסיוע לעסקים במודיעין ונציגי בנק אוצר החייל הציגו אפשרויות מימון מגוונות.

ראש העיר משה ספקטור בירך את בעלי העסקים והסביר בהרחבה כיצד מודיעין מתפתחת וצומחת. "יש עתיד למודיעין." הבטיח ספקטור והוסיף כי בתחילת ינואר צפוי להגיע לעיר ראש הממשלה, "אני בונה על עזרתו בעידוד התעסוקה בעיר."

מחזיקת תיק העסקים, חברת המועצה עו"ד סיגלית הנדשר-פרקש דיברה על חשיבות התמיכה העירונית בעידוד תעסוקה ויזמות והוסיפה כי בתקציב העירייה לשנת 2007, שעולה הערב (ג’) לאישור המועצה, תוקצב סכום של 200 אלף שקל למינוי מנהל לאזור התעסוקה בליגד סנטר שיפעל לשיווק וקידום האזור.

בירך את באי הכנס גם יו"ר דירקטוריון החברה הכלכלית, חבר המועצה עו"ד אמנון מרחב שהציג את פעילות החברה הכלכלית בעידוד יוזמות עסקיות.

לערב הגיעו גם סגן ראש העיר ומ"מ חיים ביבס, סגן ראש העיר אלכס וינרב וחבר המועצה, מחזיק תיק החינוך, משה לוי.

יועצת ראש העיר למעמד האישה ומנהלת הקתדרה, אורנה מגר, העריכה בסיפוק כי כמחצית מבאי הכנס היו נשים. "אנחנו מעודדים נשים להגיע לעצמאות כלכלית על ידי יזמות עסקית".

הערב הסתיים בהרצאתו המרתקת של מאמן הכדורסל בעבר וכיום מאמן אישי ועסקי אריה מליניאק, שהסביר איך להצליח במשחק הגדול של עולם העסקים. אחד המסרים של מליניאק היה שבעסקים כמו בספורט לא מספיק לדעת, צריך לעלות למגרש לבצע פעולות. פעם להיכשל ופעם להצליח, אבל תמיד להגדיר מטרות ולהשתמש בלוח תוצאות.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים