חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

איך מגיבים להחלטתו אונסק”ו: מקדמים הסכמי סחר בינלאומיים .

 

נשיא לשכת המסחר ירושלים דרור אטרי: ”המגזר העסקי בישראל דוחה על הסף את התנהלות האנטישמית המונעת ממניעים פוליטיים וזרים של אוסנקו

 

"המגזר העסקי בישראל דוחה על הסף את התנהלות האנטישמית המונעת ממניעים פוליטיים וזרים של אוסנקו. התשובה לאונסק"ו הינה הרחבת הקשרים הבינלאומיים בנינו לבין ידידנו בעולם. וצורת גשר של שלום ושל הזדמנויות עסקיות להפריה מקצועית ועסקית ברמה הבינלאומית" .

זו היתה תגובתו של נשיא לשכת המסחר דרור אטרי להחלטה ההזויה של אונסק"ו, נשיא לשכת המסחר ירושלים דרור אטרי: 

דרור אטרי הגיע לכנס תיירות 2017 שהתקיים בגני התערוכה ת"א מלווה עם צוות הלשכה וקונסול הכבוד של הפיליפינים שמעון וינבוים לכבד את ידידיו בשגרירות הפיליפינים בישראל Philippine Embassy in Israel בראשות והשגריר ניהאל ג. אימפריאל, הנספחת הכלכלית של שגרירות הפיליפינים בישראל Judy Boydon Razon וצפה במצגת בה הוצגו האטרקציות התיירותיות אותם מעמידים הפיליפינים לאורחיהם.

במסגרת הביקור בתערוכה נפגש נשיא הלשכה  עם סגן שר התיירות של הפיליפינים, בניטו בנגזון ועדכן אותו על החלטת הלשכה לסייע לידידינו הפיליפינים בהרחבת הידע האישי, המקצועי, והזדמנויות התיירותיות והעסקיות אותם מעמידים הפיליפינים לחברנו במגזר העסקי ותושבי ישראל. שמע ממנו מילים חמות על מרקם היחסים שהתגבש בין הצדדים.

סגן שר התיירות של הפיליפינים, בניטו בנגזון: "אנחנו רואים בכם שותפים אמיתיים, אנחנו מאמינים בכם ומאמינים שיחד נוכל לייצר צמיחה ושיתוף כלכלי"

שגריר הפיליפינים בישראל ניהאל ג. אימפריאל : " נכון לעכשיו נתוני המסחר בין המדינות אינם גבוהים, אבל חשוב לנו לפתח פרויקטים עסקיים נוספים באמצעות לשכת המסחר בישראל כך שמדובר בערוץ נוסף לחיזוק היחסים בין שתי המדינות."

בראיון אותו העניק נשיא הלשכה לתקשורת הדגיש הנשיא כי באנו לכבד את ידידינו בשגרירות הפיליפינים בישראל Philippine Embassy in Israel לאור מערכת היחסים היפה שנרקמה בין הלשכה בירושלים לפיליפינים.

 דרור אטרי: " יש כיום אופק תיירותי והזדמנויות לפיתוח עסקי עם הפיליפינים, לשכת המסחר ירושלים רואה בידידינו הפיליפינים כשותפי אמת ואני קורא לחברנו במגזר העסקי לבוא וליהנות מהזדמנויות עסקיות והתיירות שמעמידים הפיליפינים לתושבי ישראל ולמגזר העסקי.

בקרוב תעמיד הלשכה לחברנו פלטפורמות נרחבות להרחבת הידע האישי המקצועי והעסקי אותם מעמידים הפיליפינים כנגזרת משיתוף הפעולה בנינו."

צילום אגף דוברות לשכת המסחר: בתמונה 1 - סגן שר התיירות של הפיליפינים, בניטו בנגזון, נשיא לשכת המסחר דרור אטרי, שגריר הפיליפינים בישראל, ניל אימפריאל,וקונסול כבוד של הפילי??ינים שמעון וינבוים. תמונה 2 - נשיא לשכת המסחר דרור אטרי, שגריר הפיליפינים בישראל, ניל אימפריאל,וקונסול כבוד של הפיליפינים שמעון וינבוים בבית לשכת המסחר 

להמשך כנסו...

 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים