שלום רובי,
כאשר לקוח אומר לך שהמחיר יקר לו, זהו סימן לכך שיש לו חשש או התנגדות לרכישה. חשוב להגיב בצורה מקצועית ואמפתית כדי לשמור על הקשר ולנסות למצוא פתרון.
להלן כמה אפשרויות תגובה, בהתאם למצב:
הקשבה והבנה:
הדגשת הערך:
הצעת חלופות:
הצעת תנאי תשלום נוחים:
הדגשת היתרונות התחרותיים:
יצירת תחושת דחיפות (בזהירות):
דוגמאות נוספות:
טיפים נוספים:
זכור: המטרה היא למצוא פתרון שיספק את צרכי הלקוח וישביע את רצונו. גישה גמישה ואמפתית תסייע לך לבנות מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוחות שלך.
0525252208